Gå til innhold

WoW - paladin retri talents

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat laget meg en Paladin, og har planer om å drive mest PvP, altså retribution.

Jeg har også litt planer om å tanke i dungeons.

Jeg kunne virkelig trengt hjelp med et ordentlig PvP specc for retribution, det trenger ikke være deep retri. Kan godt fylle inn litt Holy og prot så klart

Også kunne jeg trengt litt hjelp med et bra tanke specc for lvl 80 paladin

Jeg har laget to specc's selv, for retribution. Har ingen anelse om de er bra, men det er noe jeg bare fiksa sammen, og prøvde meg fram til.

Hvis det er noen paladin's der ute som kunne hjulpet meg med PvP-retribution specc og bra Tanke specc (prot) så kan dere gjerne vise meg det.

Egen lagde - retri

-------------------------------------------------------------------

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...310301133201000

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...310302135231351

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du søkt på Paldin Talent Builds? Det ligger øverst på google.no vis du søker på Paladin Talent Builds.... wowwiki.com

Og alle burde egentlig finne ut sine egne talent builds, enn å skaffe hjelp kvar einaste gang ein trenger ein build.

Endret av Ganam
Skrevet

Du vil heller har 30% dmg reduce på party/raid i 14 sek enn enn 137,5 ekstra AP til deg og alle meleeklasser i party/raid hele tiden? :hmm:

Skrevet
Du vil heller har 30% dmg reduce på party/raid i 14 sek enn enn 137,5 ekstra AP til deg og alle meleeklasser i party/raid hele tiden? :hmm:

Det er et Arena/pvp-spec, og dmg er ikke noe problem i pvp atm så heller ekstra survivability en en liten dråpe i havet med AP. Den + Hand of Sacrifice er jo delicious,

PvE spec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...