Gå til innhold

Blogger eller Wordpress?


Anbefalte innlegg

Det er stor diskusjon omkring Blogger og Wordpress. Hvem er best?

Selv opprettet jeg Blogg på blogger fordi den er utrolig enkel å sette seg inn i. Dessuten får man en rekke custom templates også.

 

Er imidlertid litt usikker på utseendet. Kan dere ta dere en tur innom bloggen og gi meg tilbakemelding!!?

 

dineVibber er en blogg for inspirasjon og selvutvikling.

 

http://dinevibber.blogspot.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror at hadde det ikke vært for de tre ordene "gi meg tilbakemelding" så ville posten din kvalifisert seg som reklame.. Det er f.eks. ikke nødvendig å nevne hva bloggen handler om med mindre designet har veldig mye å gjøre med det (noe det egentlig ikke har i dette tilfellet).

 

Dessuten er jo ikke dette ditt design... I footeren står det "© Blogger template The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008" og da er det jo ingen vits med noen tilbakemelding hvis den ikke en gang er din.

 

EDIT: Wordpress er best!

Endret av Rinox
Lenke til kommentar

Touché! Men litt egenreklame skader aldri. Dessuten er min interesse at folk har det bra med seg selv, så håpet er at folk klikker seg innom bloggen ikke bare for å se hvordan den ser ut, men kanskje tar seg tid til å lese artiklene også.

 

Men hvorfor i all verden er et ikke vits med tilbakemelding selv om det er ikke jeg som har laget templaten?

 

Nei, jeg har ikke laget templaten (noe jeg heller ikke har hevdet), men det er MIN blogg. Jeg har også justert farger og layout slik jeg mener ser bra ut. Denne templaten har mange muligheter serru.

 

Som ny blogger er jeg usikker på alt som har med blogging å gjøre. Så litt konstruktiv tilbakemelding hadde vært fint.

Lenke til kommentar

Ok, første konstruktive tilbakemelding: Når du bruker en ferdig template så si ifra om det og fortell hva du selv har gjort med det.

 

Headeren var kornete og simpel og passer ikke til designet. Når det gjelder designet på selve nettsiden synes jeg det ble ganske nakent bakgrunnsfargen bak f.eks. Abonner og Etiketter er altfor lys og bør gjøres mørkere. Nesten hele siden er hvi og det gjør den ganske kjedelig. Prøv å bruk mer farger og kontraster ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...