Gå til innhold

Battlefield 2 slutter å virke


Anbefalte innlegg

Jeg spiller Battlefield 2 på en Acer Aspire laptop, den drar det fint på max innstillinger uten noe som helst lagg, men her forleden bare ble det avsluttet når jeg holdt på å spille.

Nå kommer jeg såvidt til menyen før det slutter å virke. Noen som vet hva som er feil? Har oppdatert til 1,41

Endret av Zero-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spiller Battlefield 2 på en Acer Aspire laptop, den drar det fint på max innstillinger uten noe som helst lagg, men her forleden bare ble det avsluttet når jeg holdt på å spille.

Nå kommer jeg såvidt til menyen før det slutter å virke. Noen som vet hva som er feil? Har oppdatert til 1,41

Har du acer aspire 5720Z?

 

Også, åssen slutter den og virke?

Lenke til kommentar
Jeg spiller Battlefield 2 på en Acer Aspire laptop, den drar det fint på max innstillinger uten noe som helst lagg, men her forleden bare ble det avsluttet når jeg holdt på å spille.

Nå kommer jeg såvidt til menyen før det slutter å virke. Noen som vet hva som er feil? Har oppdatert til 1,41

Har du acer aspire 5720Z?

 

Også, åssen slutter den og virke?

 

 

Jeg har en Acer Aspire 7730G og det bare slutter og går tilbake til skrivebordet uten noen feilmeldinger, men jeg testa med en online profil som heter WarriorNN9512 da virka det ikke.

Det virka heller ikke med en offline profil som heter Xito, men det funker med "default Profile" som er offline. jeg har ingen ide hvorfor det funka med dem og ikke med di andre men jeg vil gjerne kunne spille online. jeg har prøvd reinstallasjon.

Lenke til kommentar
Jeg spiller Battlefield 2 på en Acer Aspire laptop, den drar det fint på max innstillinger uten noe som helst lagg, men her forleden bare ble det avsluttet når jeg holdt på å spille.

Nå kommer jeg såvidt til menyen før det slutter å virke. Noen som vet hva som er feil? Har oppdatert til 1,41

Har du acer aspire 5720Z?

 

Også, åssen slutter den og virke?

 

 

Jeg har en Acer Aspire 7730G og det bare slutter og går tilbake til skrivebordet uten noen feilmeldinger, men jeg testa med en online profil som heter WarriorNN9512 da virka det ikke.

Det virka heller ikke med en offline profil som heter Xito, men det funker med "default Profile" som er offline. jeg har ingen ide hvorfor det funka med dem og ikke med di andre men jeg vil gjerne kunne spille online. jeg har prøvd reinstallasjon.

Bruker du project reality mod?

 

Også, skjer det når du prøver og joine en server?

Lenke til kommentar

Har ikke Project Reality mod, men AirMaps og Point of Existense(sikkert skriveleif;P) men problemet kom før det (har 2 datamaskiner med battlefield 2 og innstalerte modsa etterpå feilen kom)

 

Skjer litt forskjellig men oftest med en gang spillet er ferdig med å laste inn profilen

Endret av Zero-
Lenke til kommentar

Dette er et veldig veldig vanlig bf2 problem som mange sliter med. Hvis du går google og søker bf2 crash to desktop, så skal jeg love deg at du får mange resultater. Det du må finne ut er hvilke av de hundre problemene det er du har.

 

Hvis du får åpnet bf2 i window mode, så er det vanlig at du får se feilmeldingen, det fikk jeg.

 

''To run it, modify the shortcut to have +fullscreen 0 instead of +fullscreen 1

 

My shortcut:

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 0 +wx 0 +wy 0''

 

(Hvis denne metoden ikke får spillet i window mode, kan du søke på google for andre måter)

 

Hvis du får feilmeldingen, så har problemet ditt blitt mindre og du har noe nytt å søke på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...