Gå til innhold

feil på mottatt pc fra netshop, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har netopp kjøpt en MSI Wind u100 fra nettstedet www.netshop.no, men touchpaden funker ikke, hva burde jeg gjøre?

Mvh dataking

Endret av dataking
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første du skal gjøre er å fikse emnetittelen...

Ta kontakt med netshop så får du sendt den tilbake. De vil teste den, så vil du raskt motta en ny en.. :)

Skrevet
Det første du skal gjøre er å fikse emnetittelen...

Ta kontakt med netshop så får du sendt den tilbake. De vil teste den, så vil du raskt motta en ny en.. :)

Takk, hva er galt med emnetittelen?

Skrevet

Den er dårlig forklart. :)

Du burde skrive noe slikt som, "feil på mottatt pc fra netshop, hva gjør jeg?"

Det er ikke noe du har gjort galt i forbindelse med installasjon eller noe da?

Skrevet (endret)
Sikker på at du ikke har kommet borti noe Fn+F1 eller noe for å slå av touchpadden?

nei, tror ikke det

Endret av dataking
Skrevet
Sjekk om det er noen slike tastakonbinasjoner for å slå av touchpadden.

det er det FN+F3, men den funker ikke uansett om jeg trykker på den.

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Så lenge denne er kjøpt for under 8 dager siden, så vil nok denne bli tatt i retur som en DOA, dersom det skulle vise seg å være en mangel på den.

Skrevet
Så lenge denne er kjøpt for under 8 dager siden, så vil nok denne bli tatt i retur som en DOA, dersom det skulle vise seg å være en mangel på den.

Det tror jeg ikke. Veldig få nettbutikker som praktiserer DOA-rutinen i forhold til kunden. DOA-rutinen er mellom forhandler og produsent.

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Dersom en produsent har en DOA-rutine på sine produkter, og en kunde har en helt ny PC fra nevnte produsent med en mangel, hvorfor skulle ikke den bli tatt som en DOA? Så lenge det er innenfor tidsfristen, selvsagt.

Skrevet
Dersom en produsent har en DOA-rutine på sine produkter, og en kunde har en helt ny PC fra nevnte produsent med en mangel, hvorfor skulle ikke den bli tatt som en DOA? Så lenge det er innenfor tidsfristen, selvsagt.

Det er godt mulig NetShop sender kunden en ny maskin, men de vil helt sikkert sende inn den gamle å vente til de får DOA-accept fra Acer før kunde får ny. Dette tar like lang tid som en vanlig reparasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...