ace_ventuora Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hei Merket nå mens jeg startet datan at den bare restartet seg selv midt i lastingen av windows. Før windows da begynnte å laste igjen, kom det opp en "svart-skjerm" som fortalte at windows hadde blitt avsluttet feil og hat jeg hadde valgene å starte i sikkermodus, sikkermodus med nettverk, sikkermodus med bare kommandolinje, starte med sist fungerende innstillinger eller å starte på vanlig måte. Jeg valgte da å starte med sist fungerende innstillinger, som ikke ga annet resultat; den restartet midt i lastingen av windows. Det samme skjer i sikkermodus, etter et par sekunder bare gir den opp og rebooter. Da jeg brukte datan i går merket jeg ingenting uvanlig, viruskontroll og brannmurer sa ikke fra om noe mistenkelig. Jeg installerte ingen ny programvare. Dette er stort sett en http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=300617 med Windows XP. Kan det være korrupte windowsfiler som har skylden, siden den rebooter omtrentlig på samme tid hver gang? Har virkelig ikke peiling på hva som har skjedd her. Alle forslag mottas med stor takk! (: mvh. Harald
Ståle Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Sett inn Windows CDen, velg boot from CD, og ta en Repair.
Dyveke Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Sett inn Windows CDen, velg boot from CD, og ta en Repair. hei Har samme problem, har prøvd å reparere windows fra cd, men den starter forsatt på samme måte" Vi beklager det intrufne men windows startet ikke uten feil.."
Chubbyoslo Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Sett inn Windows CDen, velg boot from CD, og ta en Repair. hei Har samme problem, har prøvd å reparere windows fra cd, men den starter forsatt på samme måte" Vi beklager det intrufne men windows startet ikke uten feil.." Det samme skjedde meg i går, kjørte repair men hjalp ikke stort. Når jeg reinstallerer windows, slettes da alt jeg har på maskinen som fks spill, musikk og bilder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå