Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med iPhoto - Macbook


Anbefalte innlegg

Nå har jeg problemer med Mac, igjen!!

Jeg kan ikke se bildene jeg har lastet over til mac fra kameraet. Det funket en stund, å nå helt pluselig uten grunn vises de ikke. Når jeg trykker på iPhoto, kommer bildene opp i miniatyr slik som de skal, men når jeg velger det bilde jeg ønsker å se på kommer det bare en grå runding med et utropstegn (!) inni. Det skjer med alle bildene.

 

Noen som har peiling på hva som kan være galt? Eller hvordan jeg fikser det? (Må beskrives med t-skje x) edt: bildene er ikke skjult.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har vært slik at jeg ikke kan se bildene siden før jul. Finner ikke "siste bilder" på finder, heller. Men jeg kan jo se selve bildet i miniatyr, hvorfor er ikke de heller slettet da?

 

Jeg hadde noen på besøk før jul engang som brente alle bildene mine over på en CD. Kan det ha noe med saken å gjøre? Jeg kan se bildene mine på andre sin pc når jeg setter i den cden. Får den ikke til å fungere på mac :S

Lenke til kommentar

Nå har jeg sittet en stund med dette problemet. Å det viser seg at selv de bildene som jeg ennå ikke har lastet over på noen cd kan ikke vises i enkelt bilder. Da kan det jo kke være de som er problemet. Har hatt noen til å se på problemet, men vi finner ingenting. Noen andre forslag? Burde jeg gå innom selger å høre med dem om problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...