Bruker-146784 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) Jeg er en ranger som mange vet. Jeg er komme til "The Awakening 3" og jeg har tatt fra Strom nøkkelen til "The Treasury room". Men problemet er at jeg ikke vet hvor det er. Jeg har drept maaaaange av the red hand soldiers, men jeg vinner ikke trasury rommet. Så kan noen hjelpe meg? Endret 3. januar 2009 av fantomena
Pantera Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Samme quest som jeg gjorde med barbarian, mener jeg å huske... Begynner å bli en stund siden nå men jeg trur det skal være oppe ved der du kommer inn i borgen, etter at du har klatra opp. Mener det er i rommet til venstre når du kommer inn døra. Er vel en miniboss der, eller noe sånt, som du må ta først, og så er det et rom innenfor der igjen. Pantera
Exsessum Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Samme quest som jeg gjorde med barbarian, mener jeg å huske...Begynner å bli en stund siden nå men jeg trur det skal være oppe ved der du kommer inn i borgen, etter at du har klatra opp. Mener det er i rommet til venstre når du kommer inn døra. Er vel en miniboss der, eller noe sånt, som du må ta først, og så er det et rom innenfor der igjen. Pantera Når du sier det, så tror jeg også det er der
Bruker-146784 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 (endret) Tråden kan stenges, jeg fant det ut nå Og det var akkurat der du sa det var Pantera Endret 4. januar 2009 av fantomena
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå