Gå til innhold

Dynastar - Troublemaker 07/08. Dårlig ski?


Anbefalte innlegg

I fjord kjøpte jeg nye ski rett før vinterferien, de var av typen dynastar troublemaker. I ferien dro jeg til alpene, men etter kun 2 dager i bakken begynnte den ene skien å sprekke opp på tuppen. Den ble på en måte spjæret opp på langs, som om "limet" mellom lagene i skien gikk opp. Dette var kun etter normal bruk, med et par hopp i rimelig stor størrelse, noe disse skiene som er laget for dette burde tåle.

Skiene var kjøpt på www.oslosportslager.no, og jeg dro tilbake dit da jeg kom hjem for å høre hva de mente.

De var enige med meg. De mente det var en produksjonsfeil og gav meg et par helt nye ski av samme typen. de fungerte helt fint ut sesongen, og frem til i går. Da begynnte det samme å skje igjen, skien sprakk opp.

Jeg synes det er helt på tryne at en ski, som blir omtalt som en av de mest solide skiene på markedet kan begynne å sprekke opp etter helt normal bruk i parken, de er tross alt laget for det!

 

Det jeg lurer på er om dette er et kjent problem med disse skiene, og hvordan min bytterett er i forhold til å få nye ski / få pengene tilbake?

 

Jeg har ikke noe lyst på slike ski igjen, og tror jeg skal gå for noe dyrere og forhåpentligvis mer solide ski denne gangen, feks Rossingnol S4 PARK. Noen som har erfaringer med disse skiene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...