El_Krypton Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 (BARE FOR LEFT 4 DEAD INTERISERTE!) En venn av meg har laget en L4D insperiert sang som er overraskedne bra! Han spiller Gitar delen selv men trommene er programert, han bruker mange in-game lyder i fra L4D som gjør sangen spesiell. Her er linken http://www.left4dead411.com/forums/index.p...um=2&page=0
El_Krypton Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 (endret) Haha konge! He he, bare del den med alle vennene dine -- Vennen min sende meg en oppdatering av sangen der han her lagt til flere lyd-effecter ag forbedret lydsporet på trommene. Viss noen kunne tenke seg sangen på mp3, bare send meg en melding og e-posten. hilsen El_Krypton Viktig melding!: Jeg har fått beskjed om at vannen min sit neste prosjekt er en YouTube musikk video til sangen, jeg skal holde dere oppdatert:D Endret 2. januar 2009 av El_Krypton
vikingkylling Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Syntes gitaren og trommene ble for ensformige i lengden, men ellers ganske bra. En og annen solo hadde ikke gjort noe.
El_Krypton Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 (endret) Syntes gitaren og trommene ble for ensformige i lengden, men ellers ganske bra. En og annen solo hadde ikke gjort noe. Husk att artisten er halv-amatør, og dette bare første utkast... Ikke noen grunn i å være veldig kresen. Men jeg er enig at en gitar solo hadde gjort seg Endret 2. januar 2009 av El_Krypton
Daye.04 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Ja, som allerede sagt her, så er den bra, med tanke på at det er en halv-amatør som har gjort det. Men du nevnte en musikk-video på YouTube .. Har det blitt noe av den enda? Hadde vært ganske interessant å se den. Jeg mener, musikkens konsept er heller underholdene, synes jeg ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå