Gå til innhold

Hvilken av disse to 37"erne bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Hei, skal kjøpe meg ny teve, ettersom jeg har en gammel crt/bilderørskjerm fra før, på 28" (4.3 format). Bruker denne mye som ekstra pc skjerm via svideo, noe som fungerer helt ok, selvfølgelig kun til video, ikke som hovedskjerm;). Jeg vil gjerne ha en litt større skjerm, og har dermed funnet ut at 37" er den rette størrelsen da 32" faktisk nesten blir mindre, om det ikke er mindre bildeflate?

 

Har ikke et enormt budsjett, men skal kunne klare og skrape sammen 4-4500,- (fattig student...).

 

Har sett på disse to tevene, men er veldig usikker. Noen av dere som har testet noen av dem, og kan gå god for at de faktisk fungerer rimelig greit med tanke på bildekvalitet, både på vanlig tv-signal, og via data/xbox 360.

 

Tv nr 1: HANNspree

Tv nr 2: Teco

 

Syns Tecoen har finest design, men har ikke vært borti dette merket før. HANNspree'n har jeg selv testet, og vet av egen erfaring at funker helt ok. Dog ser teven ganske klumpete ut...

 

Håper noen av dere kan hjelpe meg til en endelig besluttning!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne tråden bør passe til deg... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1052776

 

Takk for tråden, men desverre dreide den tråden seg om 32"ere, jeg skal kjøpe en 37";)

 

Noen som i det hele tatt har testet TECO teven, og kan annbefale den? Eventuellt fraråde meg til å kjøpe den?

 

Hørt mye tull om Teco tver, men har selv ikke erfaring.

Her er en test av 32" utgaven, vet ikke om det kanskje er større forskjell på de enn størrelsen.

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...