liquidmetal Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Er det noen som har noen gode tips om hvilket program som egner seg til å kopiere filmene mine inn på min nye htpc? Vil så gjerne bli kvitt noen hyller med dvd nå som jeg har invistert i en htpc
Xcited Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 copy+paste? Hvis du kopierer hele DVD-en inn på harddisken, så kan du spille av hele mappen med VLC, og blir identisk til om du hadde brukt DVD-platen.. alternativt kan du prøve Magic DVD Ripper..
liquidmetal Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 copy+paste? Hvis du kopierer hele DVD-en inn på harddisken, så kan du spille av hele mappen med VLC, og blir identisk til om du hadde brukt DVD-platen.. alternativt kan du prøve Magic DVD Ripper.. Copy past? Fungerer det med film dvd? Har prøv det tidligere og fikk bare meldinger om at pga kopisperre var det ikke mulig å kopiere innholdet til disk.
myhken Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jeg bruker DVDShrink 3.2 til å legge inn DVD platene mine på min stuepc. Har nå litt over 700 DVD plater inne på stuepcen. Bruker MediaCenter (Vista) til å spille av filmene. Fordelen med DVDShrink er at du kan velge å legge inn filmen med full kvalitet, eller komprimere den til f.eks 4.7 GB.
liquidmetal Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Jeg bruker DVDShrink 3.2 til å legge inn DVD platene mine på min stuepc. Har nå litt over 700 DVD plater inne på stuepcen.Bruker MediaCenter (Vista) til å spille av filmene. Fordelen med DVDShrink er at du kan velge å legge inn filmen med full kvalitet, eller komprimere den til f.eks 4.7 GB. Gjør du filmene til iso image, eller bare legger du VIDEO_TS mappa rett på disken i en mappe med filmnavnet?
myhken Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg legger filmene rett i VIDEO_TS mapper, eller DVDShrink gjør det. Endret 2. januar 2009 av myhken2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå