Gå til innhold

lure folk til og tro jeg kan TTFAF på expert

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg tenkte jeg skulle få noen til og filme og legge ut på youtube når jeg spilte Through the fire and flames på EXPERT på gh3..

Jeg tenkte kansje sånn.. jeg bruker mediaconverter.org og laster ned TTFAF på hardisken så legger jeg den ut på DVD+RW også spille den av på dvdspilleren?

Det eller andre tips? takk :D

men plis ikke si, du suger, lær deg heller sangen, jeg vil bare lure en venn av meg i bergen xDD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja burde vel funke greit? Skjønner ikke hvordan du skal kunne greie å putte cd'en inn i konsollen eller er det pc? Mest sannsynelig er det satt en sperre på pc'en som gjør at du ikke kan åpne noen andre programmer enn det som ligger der.

Skrevet

Det enkleste vil vel være å bruke en cheat for å unngå å feile (har aldri prøvd selv) og filme mens du "klarer" sangen. Deretter tar du selve filmen inn på PC, fjerner lydsporet fra der sangen starter og erstatter den med sangen fra platen. Da vil du få hele sangen i strekk uten en eneste hakk i lyden, og flytter du fokus bort fra skjermen i delene der du sliter mest vil det se ut som om du klarer den 100%. ;)

Aner ikke hvilken program du kan bruke for å gjøre alt dette, men det finner du nok ut av om du leter litt. ;)

Skrevet
Det enkleste vil vel være å bruke en cheat for å unngå å feile (har aldri prøvd selv) og filme mens du "klarer" sangen. Deretter tar du selve filmen inn på PC, fjerner lydsporet fra der sangen starter og erstatter den med sangen fra platen. Da vil du få hele sangen i strekk uten en eneste hakk i lyden, og flytter du fokus bort fra skjermen i delene der du sliter mest vil det se ut som om du klarer den 100%. ;)

Aner ikke hvilken program du kan bruke for å gjøre alt dette, men det finner du nok ut av om du leter litt. ;)

Fjerning av lydspor er ikke smart da man har puplikum og lyden fra Starpower og slik i bakgrunnen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...