Glassflasken Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 hei jeg tenkte jeg skulle få noen til og filme og legge ut på youtube når jeg spilte Through the fire and flames på EXPERT på gh3.. Jeg tenkte kansje sånn.. jeg bruker mediaconverter.org og laster ned TTFAF på hardisken så legger jeg den ut på DVD+RW også spille den av på dvdspilleren? Det eller andre tips? takk men plis ikke si, du suger, lær deg heller sangen, jeg vil bare lure en venn av meg i bergen xDD
CP-Monkey Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Ja burde vel funke greit? Skjønner ikke hvordan du skal kunne greie å putte cd'en inn i konsollen eller er det pc? Mest sannsynelig er det satt en sperre på pc'en som gjør at du ikke kan åpne noen andre programmer enn det som ligger der.
Glassflasken Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Skrevet 31. desember 2008 jeg har dvdspiller spiller den IKKE av på xboxen..
vikingkylling Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Det enkleste vil vel være å bruke en cheat for å unngå å feile (har aldri prøvd selv) og filme mens du "klarer" sangen. Deretter tar du selve filmen inn på PC, fjerner lydsporet fra der sangen starter og erstatter den med sangen fra platen. Da vil du få hele sangen i strekk uten en eneste hakk i lyden, og flytter du fokus bort fra skjermen i delene der du sliter mest vil det se ut som om du klarer den 100%. Aner ikke hvilken program du kan bruke for å gjøre alt dette, men det finner du nok ut av om du leter litt.
Applebee Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Det enkleste vil vel være å bruke en cheat for å unngå å feile (har aldri prøvd selv) og filme mens du "klarer" sangen. Deretter tar du selve filmen inn på PC, fjerner lydsporet fra der sangen starter og erstatter den med sangen fra platen. Da vil du få hele sangen i strekk uten en eneste hakk i lyden, og flytter du fokus bort fra skjermen i delene der du sliter mest vil det se ut som om du klarer den 100%. Aner ikke hvilken program du kan bruke for å gjøre alt dette, men det finner du nok ut av om du leter litt. Fjerning av lydspor er ikke smart da man har puplikum og lyden fra Starpower og slik i bakgrunnen..
vikingkylling Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Lydeffekter kan legges på etterpå. Lite tips: Ta en titt i humor-kategorien og sjekk posten "Practical joke av dimensjoner" for å se hvor langt noen er villige til å gå for å lure andre...
Glassflasken Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Skrevet 1. januar 2009 ok.. den er grei men hvis jeg tar no fail cheaten så viser det att jeg får MYE feil.. på gitaren på tven
Exxia Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Da har du vel ikke så mye annet enn å lære deg den da? Tror egentlig det er det lureste.
vikingkylling Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Selvsagt får du like mye feil, men i de områdene svinger du ganske enkelt kameraet bort fra TVen og til deg selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå