Gå til innhold

Hva blir totalprisen på en tlf med telenor frihet?


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

 

Vurderer å kjøpe meg en ny mobil.

 

Har sett litt rundt om kring etter priser osv.

 

Jeg må ha en mobil med Telenor Frihet! Men om jeg f.eks ser på elkjop etter en telefon og så velger jeg frihet som abbonoment. Og da koster den 399kr også blir totalprisen på 1700kr i året.

 

Hvordan er det mulig da frihet ikke koster noe i mnd? Skal dem ha x-antall kroner extra for mobilen i mnd?

 

Noen som hvet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DU betaler vel en viss sum for Telenor Frihet, men beløpet du betaler "veksles" inn i sms/samtaler slik at du må betale min den summen pr mnd.

 

Minimumsfaktureringen gjør at du aldri betaler mindre enn 99 kroner på mobilregningen din en måned, uansett hvor lite du bruker telefonen

 

og

Med FriHet har du mulighet til å få rabatt i butikken når du kjøper mobiltelefon. Men det krever at du oppretter bindingstid, og månedsprisen blir 199 kroner gjennom bindingsperioden som er 12 måneder.
Endret av Actibus
Lenke til kommentar

Djuice zero og Telenor FriHet har ikke noe mnd pris uten binding, men en minimusfakturering på 49kr pr mnd.

 

Kjøper man en mobil med binding så koster FriHet 199kr pr mnd i 12 mnd og Zero koster 99kr pr mnd i 12 mnd. Dette kan ses på som en nedbetaling på mobilen...

 

Frihet blir da 199x12 = 2388 + prisen på mobilen + evnt innmeldingsavgift på 200kr om du ikke er telenor eller djuice kunde fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...