Gå til innhold

Mass Effect på XPS M1730 laptop

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har en Dell XPS M1730 bærbar, har lyst på Mass Effect men siden det er en port fra Xbox 360 og jeg bruker en laptop i tillegg så er jeg i tvil om hvordan det kjører.

Kan kjøre Far Cry 2 på low-high blanding 1440x900 oppløsning veldig greit. Men Assassins Creed går tregt selv på laveste innstillinger, så det er blandet erfaring.

Siden spillet koster 40,45 euro nå på Steam (Bare Steam er aktuelt siden de ikke har SecuRom), og jeg vil helst ikke ut med så mye på et spill som går utrolig dårlig. Har hørt at spillet laster tregt med 8+++ serien men det er ikke et problem så lenge jeg kan spille det med relativt bra innstillinger (AA og HDR er ikke et krav).

EDIT: Fallout 3 går veldig dålig på laveste instillinger.

Specs:

2.2 Ghz Intel Centrino Duo

2G RAM

Geforce 8700M GT SLI (To grafikk-kort)

Ageia PhysX

Endret av Gunpig
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

du får det vel på direct2drive.com til 20$ hvis jeg ikke husker feil. er vel uten securerom der også. burde gå greit, men eneste måten er å prøve.

Skrevet

Jeg har selv en XPS M1730, og kan spille Mass Effect uten noen problemer. Den jeg har er med litt bedre specs:

Core 2 Duo 2.53 Ghz,

8800M GTX SLI

4 GB RAM

2 stk 200 GB disker i RAID1

Skrevet
du får det vel på direct2drive.com til 20$ hvis jeg ikke husker feil. er vel uten securerom der også. burde gå greit, men eneste måten er å prøve.

direct2drive er extremt trege.

lasta ned noe der før, fikk knapt 150kbs på ett 6g spill.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

bruker du download manageren på fileplanet går det rimelig kjapt. pleier å ligge på rundt 1mb/s

Skrevet (endret)

på D2D er Mass Effect kun tilgjengelig I USA

EDIT: Fant en UK verson som var tilgjengelig i nesten alle land i europe men IKKE Norge!! :realmad:

Endret av Gunpig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...