Pastilleske Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Hei. =) Jeg har 2 spill Age of empires 2 The age of kings og Age of empires The conquerors expansion som er for 95/98/ME dataer, også har jeg prøvd spillene på Win XP og der har de fungert kjempefint, men nå har jeg Win Vista og der har det skjedd noe med grafikken og skjerminnstillingene, det ser ut som døde grafikkpixler eller hva jeg nå kan kalle det for noe. Også har jeg fått beskjed om at spillene ikke funker på Win Vista versjonen så jeg lasta ned patcher som gjorde at de funka på Win Vista igjen, men når jeg skulle prøve de to spillene merka jeg at det hadde skjedd noe med grafikken. Har det noe med biters versjon å gjøre? For når jeg prøvde å innstallere flåklypa grand prix fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha en annen biters (64 biters) versjon av spillet. Er det noen som vet noe om dette? Dette må vel være et kjent problem for de som har gamle spill for Win 95/98/ME eller XP og Win Vista eller?
Chavalito Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Tja, har du prøvd å høyreklikke på shortcut til spillet, og så velger du tab "Kompatibel" eller hva det nå heter på norsk. Der kan du velge mellom XP, Win 98, Win 98/ME, Win 2000. Prøv en av de innstillingene og se hva som skjer.
Pastilleske Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Når jeg prøver det så får jeg opp en sånn melding der det står "Microsoft Windows - Age of empires II Expansion (samme med Age of empires II) har sluttet å virke. Et problem førte til at programmet sluttet å virke som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed om en løsning er tilgjengelig." Også kommer det ikke flere beskjeder. =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå