Gå til innhold

G15 og makroer + brukerkontoer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe meg G15 nå, og lurer da på om mine makroer blir lagret for min brukerkonto og kun den, eller vil en annen brukerkonto kunne komme til å overstyre/overskrive mine makroer ?

Og det samme gjelder vel også mods man eventuelt tilføyer ?

har et G15 selv, er så Jævla konge og sitte og pushe macroer.

Unansett, så lager tastaturet macroer for brukeren du lager.

altså:

Du lager en bruker for "World of Warcraft" (eksempel, kan lage hva du vil..)

så kan du begynne og lagre G1 som "1-2-3-4-1-4-3" og når du avslutter wow, så er G1 tasten helt vanlig når du avslutter wow, for du lagrer tasten til et Programm..

Er litt vanskelig og forklare, men når du starter wow igjenn, står det på displayet: "Profil: World of Warcraft" og da loader tastaturet de macroene du har lagret på programmet.

Samme gjelder Photoshop, altså når du starter Photoshop så laster tastaturet macroene du har lagret for programmet. du kan ha fra G1 til G6 og ifra dem så kan du lagre dem i 3 andre "rekker" , så du har 18 macroer på et prg.

Jeg personlig har macroer for CSS brukeren, WoW brukeren og helt enkelt "user" :)

Håper du forstod hva jeg mente.. :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg får økt scrollhastigheten på volumknappene, altså hvor raskt man får økt/senket lyden ?

Har prøvd å lete litt i innstillinger men finner ikke ut av det. Syntes det tar så uhorvelig lang tid å skru opp og ned lyden. Utrolig irriterende, om man f.eks skal starte opp noe som ble avspilt med høy lyd forrige gang(Power DVD f.eks) så vil man jo såklart få skrudd lyden ned så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...