Swampen Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Jeg fant nettop ut at jeg har to mapper med windows på pc'n.. den ene heter WINNT og den andre heter Windows. Jeg kjører XP. Begge mappene er ca 1 gb...noen som vet hvilken er det trygt å slette?
Solaris Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Mappen WINNT tilhører Windows NT eller 2000. WINDOWS tilhører Windows 9x eller XP. Du kan nok derfor med 99% sikkerhet slette mappen WINNT :-?
osse-mon waits for alice Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Best not to touch... Bedre å formatere, for så å legge inn på nytt.. ta evt titt på Start->kjør->Winver Se også i egenskapene for boot, der kan du lett finne noe intressant, bla. bootrekkefølge, om du har flere OS
Swampen Skrevet 9. april 2003 Forfatter Skrevet 9. april 2003 sletta WINNT nuh alt fønker så regner med at det var riktig... trengte sårt litt harddisk plass
Jarmo Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Mappen WINNT tilhører Windows NT eller 2000.WINDOWS tilhører Windows 9x eller XP. Du kan nok derfor med 99% sikkerhet slette mappen WINNT :-? Med 1% sikkerhet ville ikke jeg gjort det, WinXP har NT mapper i katalogen sin og hvis han ruter der så :o
Qrt_ Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 En bedre fremgangsmåte hadde vært å skifte navn på katalogen, restarte og se om alt fungerte. Hadde det fungert kunne du trygt slettet den, hadde det ikke fungert kunne du renama den tilbake igjen fra en DOS-disk.
Admin'c Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 tror det kal gå greit, ser ikke mappen i farta (den han sletta)
Hidden Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Du finner raskt ut om det funker eller ikke etter en reboot..
Duron rocks Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 Dersom du prøver å slette feil mappe kommer det opp ei melding om det.... Det kommer ikke opp melding dersom du sletter mappa til en windows du ikke kjører ifra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå