Gå til innhold

Spille av Bluray film fra PC til Plasma TV. Fungerer ikke

anderslien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en Acer Aspire 5920G bærbar PC med bluray spiller. Har koblet denne til min Panasonic PX7E 42 Plasma via HDMI kabel. Får opp skjerm bildet og alt det fungerer, men når jeg skal spille av Bluray filmer, begynner filmen, og etter to sekunder blir den borte og det kommer opp en beskjed:

Inkompatibel Grafikkdriver. Kontroller at grafikkdriveren din møter minimumskravene (Feilkode = 0122).

Spiller jeg av bluray filmer uten å koble til tv'en, fungerer det helt fint. Har prøvd å endre oppløsningen, så signalkilden blir enten 720P eller 1080P, men det hjelper ikke. Noen som vet hva som kan være galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det du kan prøve er å slå av PC`en, for så å koble den til TV`en og deretter slå på PC`en igjen. Dette fungerte for meg.

Det kan jeg prøve på. Men er så rart fordi det er ikke noe problem å koble den til tv'en. Kan spille av vanlige dvd filmer og alt uten noe problem. Det er når jeg spiller av bluray filmer at problemet kommer.

Skrevet
Det du kan prøve er å slå av PC`en, for så å koble den til TV`en og deretter slå på PC`en igjen. Dette fungerte for meg.

Prøvde dette nå, og det hjalp ikke. Akkurat det samme som før.

Noen andre som har noen forslag? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...