Rescue me Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Kom over Allies and Axis (2004) her en dag og lurte på om dette kunne være noe for en som synes Risk ikke er helt dypt nok og elsker Hearts of Iron 2? Liker også WWII tiden veldig godt.
MrLee Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Axis & Allies er bittelitt dypere enn risk, men ikke med spesiellt mye vil jeg si. Det er enkelt nok til at "casuals" kan være med å spille. Har brukt ganske mye tid på det tidligere...Anbefales om du har en fin gjeng å spille med
hakristian Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 aiaiai! du har funnet deg en perle her. Spillet må oppleves! Revised er den beste utgaven overall etter min mening av samtlige axis and allies spill som er gitt ut. Har tilbragt veldig mange sene timer med en kamerat og dette spillet. Det er faktisk enda morsommere med bare 2 spillere, men kan godt spilles med 3,4 og 5 spillere også. Det er veldig veldig komplisert og mye å sette seg inn i helt i starten. Jeg anbefaler deg å drite i tilleggsreglene og heller spille det et par ganger for å komme inn i det, for så å legge til regler etterhvert. Spillet oppnår ikke balansen det trenger før tilleggsreglene er lagt til så det må være et mål Ellers så kan du besøke http://www.axisandallies.org/ for veldig nyttige tips!
Rescue me Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 (endret) Takk for svar . Skal bestilles så fort jeg får noen penger tilovers . Endret 28. desember 2008 av KnewtFan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå