Gå til innhold

Sende e-mail fra Nokia 7210


Anbefalte innlegg

Jeg har en Nokia 7210 og er abonnent hos Chess. Denne kan sende e-postmeldinger, men da må oppsettet for dette fixes først. Chess sier at dette oppsettet kan man finne på opheim.com, men det gjør ikke jeg for min tlf.

Vet noen hva jeg skal gjøre da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipset! har akkurat gjort det. Telenor er satt på saken, så nå er det bare å vente. Apropos Chess; har akkurat fått beskjed om at de ikke har planer om å skaffe kundene sine noen forsikringsordning (selv om de sier noe annet på hjemmesida si :grumpy: )+ at de ikke har de riktige konsesjonene for å drive med mobil. De risikerer å bli satt av lufta. Men, men...de er jo billige da.... :)

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har klart å finne ut er det ikke mulig å sende og motta epost med 7210 med pop-konto og slikt. Mulig det er lagd noe JAVA-applikasjoner eller noe. Sendte hvertfall en mail til dinside med spørsmål om dette, og mener jeg fikk til svar at det ikke var "pop-støtte" på 7210. Finner ikke igjen denne mailen, men jeg mener at det var det svaret jeg fikk.

 

Hvis ikke burde det vel være et lignende oppsett på den telefonen som en annen av de siste Nokiatelefonene kanskje?

 

bertie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...