ikono3 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 (endret) hei eg lurte på om det var noen gratis web servere? -ikono Endret 29. desember 2008 av ikono3
kjeLL// Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 hvordan "web" skal du serve hfs kan brukes til alt.
ikono3 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 kansje ftp, ha et forum på det. og sef en side
nree Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 (endret) Skal du kjøre dette på din flerbruksmaskin eller skal du ha en dedikert maskin til dette? Hvis du skal kjøre på flerbruksmaskin vil jeg anbefale XAMPP (www.apachefriends.org). Hvis du skal kjøre dette på en dedikert maskin (mest sannsynlig beste løsning) vil jeg anbefale en linux distro som Debian eller Ubuntu og kjøre Apache, PHP og mySQL på den. Endret 30. desember 2008 av Goggen90
ikono3 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 takk flere som anbefaller: XAMPP så tror nok eg skal gå for den:D noen tut i oppset? og hva er eventuel pris på annen server i året?
slett meg! Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 (endret) Er det flere enn meg som ikke skjønner hva fyren mener? Endret 2. januar 2009 av ALS
fa74b4a4-8b2c Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Hvis det er gratis webhotell du mener, kan du feks ta en titt på freehostia.com De støtter bla php, MySQL, phpMyAdmin, ftp (og mye mer). Her får du 250MB med lagringsplass og ingen reklame på websiden. Dette er nok en av de bedre gratis alternativene jeg har prøvd. Her finner du en liste over andre sider som tilbyr gratis webhost. Kansje du finner noe bedre
ikono3 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 (endret) TENKTE der eg kan legge in forum serveren min:D ps: forgje post: eg tror eg velger XAMPP. er det noen tut i opsette av det på min data:P og er det noen gratis servere eg kan legge in ting som programmer til og holde oppe mitt forum osv. -ikono ps2: takk for de... jonny er det ads på den du anbefaller? Endret 5. januar 2009 av ikono3
fa74b4a4-8b2c Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 TENKTE der eg kan legge in forum serveren min:Dps: forgje post: eg tror eg velger XAMPP. er det noen tut i opsette av det på min data:P og er det noen gratis servere eg kan legge in ting som programmer til og holde oppe mitt forum osv. -ikono ps2: takk for de... jonny er det ads på den du anbefaller? Er en stund siden jeg har brukt gratis webhotell. Sist jeg prøvde freehostia så var det reklamefritt. (..) er det noen gratis servere eg kan legge in ting som programmer til og holde oppe mitt forum osv. (..)Hva legger du i "gratis servere"? XAMPP er en program pakke for windows maskiner som inneholder Apache, MySQL og PHP (som for øvrig er noe av det samme som du får i et gratis webhotell) Hvis du ønsker å opprette ditt eget forum og ikke er spesielt villig til å kode alt selv, kan du feks se på http://phpbb.no/. Her har du mulighet for å laste ned ett ferdig forum som du bare kan laste opp til din webside.
ikono3 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Skrevet 6. januar 2009 greide ikke free hoting siden du anbefalte:P ga jo ikke riktig : navn adresse eller tele number:P... -ikono
fa74b4a4-8b2c Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 greide ikke free hoting siden du anbefalte:P ga jo ikke riktig : navn adresse eller tele number:P...-ikono Skjønner ikke helt hva du spør om, men under step1, velger du use a subdomail og fyll inn det du måtte ønske under step2 er det bare å velge Norway under Country, og fyll inn de feltene som er merket med * og klikk Continue ser ikke helt hva som er problemet...
ikono3 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 (endret) hhmm lasta ned fra http://phpbb.no/. masse filerr... håper e fårstår det vilke programmer må eg ha for og få det til ogg virke? og skal eg kjøre detvia mi data eller den gratis hosten siden du sa'? din gratis hosting side koster det noe? viss eg tar den gratis? det står gratis men er det? : A webserver or web hosting account running on any major Operating System with support for PHP A SQL database system, one of: MySQL 3.23 or above (MySQLi supported) PostgreSQL 7.3+ SQLite 2.8.2+ Firebird 2.0+ MS SQL Server 2000 or above (directly or via ODBC) Oracle PHP 4.3.3+ (>=4.3.3, >4.4.x, >5.x.x, >6.0-dev (compatible)) with support for the database you intend to use. getimagesize() function need to be enabled. These optional presence of the following modules within PHP will provide access to additional features, but they are not required. zlib Compression support Remote FTP support XML support Imagemagick support GD Support If your server or hosting account does not meet the requirements above we are afraid phpBB3 is not for you. vilken gjør det? -ikono Endret 8. januar 2009 av ikono3
slett meg! Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 (endret) Så blank som du er virker det som piczo.com er det beste alternativer for deg . Endret 8. januar 2009 av ALS
ikono3 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Så blank som du er virker det som piczo.com er det beste alternativer for deg . nja trokke det går du... tenkte på og bruke en webserver som støttet de tinene som var gratis:d -ikono
ikono3 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 MySQL 3.x hvor kan eg laste det ned?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå