Gå til innhold

BK: Ned en gate i Krakow

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Et bilde fra vår klassetur med de hvite bussene

post-172946-1230400027_thumb.jpg

Dere har rett, bilde var bedre med rettere vinkling. Men vet ikke om opprettingen var noe spesielt og skryte av...

post-172946-1230406419_thumb.jpg

Endret av OleAlexanderK
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er et hakk for skrått. Med så fine toner, og en så bra himmel i bakgrunnen, kunne det godt ha tålt en mer tradisjonell vinkling. Men det er et godt forsøk, og jeg liker ideen din. Har du det i en mer tradisjonell form?

Skrevet
Bildet falt umiddelbart i smak, men er enig med at det har en noe overdreven vinkling.

Hadde vært artig å sett i flere versjoner. :)

Prøvde å fikse vinklingen, vet ikke helt, men tror det funker ;)

Skrevet

Jeg er enig i at det er et bilde som er verdt å studere; jeg kunne tenkt meg en versom som var litt mindre rettet opp. Førsteutgaven er for skrå, det skal vi være enig i. Men jeg synes at versjon #2 ble litt for rett.

Tom

Skrevet
Jeg er enig i at det er et bilde som er verdt å studere; jeg kunne tenkt meg en versom som var litt mindre rettet opp. Førsteutgaven er for skrå, det skal vi være enig i. Men jeg synes at versjon #2 ble litt for rett.

Tom

Skal prøve det ut senere, legger ut versjonen når jeg har den klar.

Skrevet

Den rette versjonen var bedre ja, selv om det er synd at du mister litt av den opprinnelige komposisjonen (det blir litt trangt til høyre, samtidig som du mister den lyse karmen til venstre).

Et lite tips til neste gang du prøver eksperimentelle komposisjoner er å først sikre deg en safe en. Det er aldri godt å vite hvor vellykket den eksperimentelle blir før du sitter hjemme på pc'en og da kan det være for sent å gå tilbake :)

Skrevet
Den rette versjonen var bedre ja, selv om det er synd at du mister litt av den opprinnelige komposisjonen (det blir litt trangt til høyre, samtidig som du mister den lyse karmen til venstre).

Et lite tips til neste gang du prøver eksperimentelle komposisjoner er å først sikre deg en safe en. Det er aldri godt å vite hvor vellykket den eksperimentelle blir før du sitter hjemme på pc'en og da kan det være for sent å gå tilbake :)

Det skal jeg huske, takk for tipset! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...