ArcticMonkey^ Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Hei, har ett problem med CS:S. I mapet "breakfloor" får jeg bare 20-30fps, men på andre maps (feks de_dust2, cs_office osv) ligger jeg stødig på 60. Bruker akkurat samme innstillinger, men får lavere fps når jeg spiller breakfloor. Har prøvd forskjellige servere, men det er samme problem. Og det rare er, uansett hvordan innstillinger jeg har, om det er 640x480 med alt på lavest ligger fortsatt fpsen på 20-30... Trenger hjelp! :/
ArcticMonkey^ Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 (endret) Sikker? Det var innmari rart, får jo 20-30 fps uansett hvordan innstillinger jeg kjører... Og det er bare i breakfloor det skjer. Endret 27. desember 2008 av Artinium
Bartin Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Ja, er det samme her xp vet ikke, mest sansynelig
Vrengtpolvott Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Det er nok fordi mappet er dårlig optimalisert slik at det begynner å hakke, er ikke noe du kan gjøre med det, og er ikke PCn din sin skyld, men han som lagde mappet sin skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå