Gå til innhold

Pixel feil i alle spill jeg spiller


Joαkim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jo et 9600GT og en 550W PSU, burde gå fint det? Ser folk som har 8800GTX med 550W.. Klarer å spille fint da jeg har funnet en løsning ;

---> Klikk på RivaTuner ---> Sett alle settings på default ----> start spillet ;)

 

EDIT :

 

Virket ikke :( Typisk meg at det ikke virker ! Nå virker ingenting.. Gikk inn i gta og loadet men etter loadingen så fikk jeg svart skjerm..

Startet da Task Manager og slettet GTAIV.exe fra prosseroren.

 

Når jeg gikk til skrivebordet så fikk jeg masse pixler (Kall det HVA du vill ).. Klarte å ta et bilde av det..

 

Faens irriterende (Sorry måtte bare få ut litt sinne :whistle: )

 

post-137749-1230465176_thumb.jpg

 

 

Får også feilmelding om at display driver har stoppet osv. Dette er vel et kjent problem med vista ? Får nemlig en melding om noe som inneholder nvlddkmlm elns i blåskjermen. Har nok en sammenheng ja

Endret av Bimmerfan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Bruk garantien på skjermkortet er nok der det ligger, har ett XFX9600GT selv og aldri opplevd det der på hverken GTAIV eller andre spill.

 

klokken ligger på 740 MHz også altså fabrikk gjort da, det er like bra som en 8800GT :D

 

jepp om alt er oppdatert og ikke blitt ødelagt av overdreven klokking er det Hardvaren sin feil.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Prøvd å avinstallere Rivatuner og installere skjermkortdriveren på nytt?

 

Mhm, skulle til å foreslå det. Aner ikke hvorfor trådstarter har begynt å tulle med RivaTuner i utgangspunktet. Fjern ALT av 3-parts programvare relatert til skjermkortet, og hold deg til kun siste DirectX og offisielle nvidia-drivere. Så tar vi det derfra :)

Endret av The Stig
Lenke til kommentar

Jeg har rosa-teksturer på noen få ting i HL2. Og en venn av meg hadde masse fargede piksler som før overalt på skjermen, samt feilkalkuleringer av polygoner i samtlige spill RETT etter han hadde fått den bærbare PCen i hus og installert spill som HL2 og Morrowind.

Han leverte den inn til rep på garantien, men de fant ingen feil.

 

Aner ikke hva det kan være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...