Fryseboks^ Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Hei Jeg er en admin på en day of defeat source server. og alle "General'ene" de med flest admin valg, har tilgang til ett program som heter HLSW. Dette kan du styre serveren med, foreks. banne mange om gangen. Så en online kompis av meg fra USA kan det med å unbanne en person, men han vil ikke si meg hvordan han gjør det, fordi at han sier jeg må lære meg det selv! eksempel: Jeg feil banner en person, og da kunne unbanne han slik at han kunne komme inn igjen, dette må jeg ta til en av generalene som kanskje ikke alltid er pålogget, så må generalen gå inn i HLSW og unbanne han derifra! noen som har tips til hvordan man unbanner uten HLSW?
S-r-ex Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Hør med en annen du vet som har tilgang til HLSW. Har ikke erfaring med HLSW selv, men jeg vet at det alltid er noen skikkelige jævler der ute. Men hørte nå med brodern, det er enten removeip (ip) eller removeid (steam id), kommer an på om det er id-ban eller ip-ban. Han har ikke gjort det selv, men google ser ut til å være enig.
Fryseboks^ Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 kanskje det virker, har ikke fått testet det enda.. men håper det virker;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå