Gå til innhold

Acer One A150 eller Asus Eee 904?

black_sheep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kort sagt; Ja.

Det kommer an på hva du skal ha på maskinen. Du skal vel ikke bruke denne maskinen som hovedmaskin? Det er den IKKE egnet til.

Ok. For det meste er det musikk, bilder og surfing den skal gå til.

Hovedmaskinen min har streika nå, ikke helt planlagt.

Uansett, så driver jeg ikke med så mye på PC - igrunn surfing og musikk. Men skulle gjerne hatt med litt lagringskapasitet.

Men finnes det andre gode alternativer der ute da? I ca. samme prisklasse, 3-4000?

Skrevet
Kort sagt; Ja.

Det kommer an på hva du skal ha på maskinen. Du skal vel ikke bruke denne maskinen som hovedmaskin? Det er den IKKE egnet til.

Uansett, så driver jeg ikke med så mye på PC - igrunn surfing og musikk. Men skulle gjerne hatt med litt lagringskapasitet.

Men finnes det andre gode alternativer der ute da? I ca. samme prisklasse, 3-4000?

dette er en gd maskin for 4k, som yter mye bedre en en netbook, kan du bruke 1000kr til vil du få bedre ytelse og mye bedre kvalitet

Skrevet
Kort sagt; Ja.

dette er en gd maskin for 4k, som yter mye bedre en en netbook, kan du bruke 1000kr til vil du få bedre ytelse og mye bedre kvalitet

Knall med forslagene :) Den første hadde da ganske dårlig levetid på batteriet, i følge komplett?

Hva med andre alternativer til netbook? Får se om jeg ikke klarer å få liv i hovedpc'n. Var en liten nett en jeg var på jakt etter.

Falt for 904 og A150. Så har 901 også seila opp i rekkene, men da det er såpass liten lagringsplass er det en liten uting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...