black_sheep Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 20gb er ikke 25gb, 20gb er 20gb Ja, venta på det svaret, hehe. Men 20 GB er jo veldig lite?
CorporalClegg Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Kort sagt; Ja. Det kommer an på hva du skal ha på maskinen. Du skal vel ikke bruke denne maskinen som hovedmaskin? Det er den IKKE egnet til.
black_sheep Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Kort sagt; Ja. Det kommer an på hva du skal ha på maskinen. Du skal vel ikke bruke denne maskinen som hovedmaskin? Det er den IKKE egnet til. Ok. For det meste er det musikk, bilder og surfing den skal gå til. Hovedmaskinen min har streika nå, ikke helt planlagt. Uansett, så driver jeg ikke med så mye på PC - igrunn surfing og musikk. Men skulle gjerne hatt med litt lagringskapasitet. Men finnes det andre gode alternativer der ute da? I ca. samme prisklasse, 3-4000?
CorporalClegg Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Kort sagt; Ja. Det kommer an på hva du skal ha på maskinen. Du skal vel ikke bruke denne maskinen som hovedmaskin? Det er den IKKE egnet til. Ok. For det meste er det musikk, bilder og surfing den skal gå til. Hovedmaskinen min har streika nå, ikke helt planlagt. Uansett, så driver jeg ikke med så mye på PC - igrunn surfing og musikk. Men skulle gjerne hatt med litt lagringskapasitet. Men finnes det andre gode alternativer der ute da? I ca. samme prisklasse, 3-4000? dette er en gd maskin for 4k, som yter mye bedre en en netbook, kan du bruke 1000kr til vil du få bedre ytelse og mye bedre kvalitet
black_sheep Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Kort sagt; Ja. Det kommer an på hva du skal ha på maskinen. Du skal vel ikke bruke denne maskinen som hovedmaskin? Det er den IKKE egnet til. Ok. For det meste er det musikk, bilder og surfing den skal gå til. Hovedmaskinen min har streika nå, ikke helt planlagt. Uansett, så driver jeg ikke med så mye på PC - igrunn surfing og musikk. Men skulle gjerne hatt med litt lagringskapasitet. Men finnes det andre gode alternativer der ute da? I ca. samme prisklasse, 3-4000? dette er en gd maskin for 4k, som yter mye bedre en en netbook, kan du bruke 1000kr til vil du få bedre ytelse og mye bedre kvalitet Knall med forslagene Den første hadde da ganske dårlig levetid på batteriet, i følge komplett? Hva med andre alternativer til netbook? Får se om jeg ikke klarer å få liv i hovedpc'n. Var en liten nett en jeg var på jakt etter. Falt for 904 og A150. Så har 901 også seila opp i rekkene, men da det er såpass liten lagringsplass er det en liten uting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå