Gå til innhold

GTA: SA Modding


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt og starte og lage en GTA: SA mod og lurte på om noen var interesert i og starte ett modding crew med meg (som har spillet)... x)

 

Jeg trenger:

 

> 1 Modder + Megselv

> 1 Som kan lage skinns

> 1 Som kan hjelpe med webside laging

> 2 Som etterhvert kan være BETA testere av modden

 

Detter er bare ett forsøk på og lage en mod.. for fun!!

jeg vet/kan ikke noe om modding av GTA: SA men jeg har tenkt til og lære meg mer etterhvert... har akkurat installert GTA nå... spillt det i mange år før det... men håper noen er interesserte (Sikkert en haug med skrivefeil, but who cares ^^)

 

Add meg på MSN eller xfire visst du vil bli med da:

MSN: [email protected]

Xfire: klman667

 

 

....................................

 

mvh.

Kristian Luneborg aka. webmaster1992

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ideer?

Skal du bruke CLEO script som er det mest vanlige?

Finnes mange CLEO script på nettet, ellers ta en titt på disse sidene:

 

Hjemmesiden til cleo: http://cleo.sannybuilder.com/

Cleo scripts: http://www.gtagarage.com/mods/browse.php?C=14

Noen flere scripts: http://www.gtagaming.com/downloads/gta-san-andreas/cleo-mods

GTA Modding forum: http://www.thegtaplace.com/forums/

Wiki side om GTA modding: http://www.thegtaplace.com/forums/

 

Søk på google:

"GTA SA Cleo modding"

"GTA SA Cleo scripts"

"GTA SA cleo"

Uten "" selfølgelig :p

Lykke til!

Skrevet

Bjohansen: Cleo er programering :)

Eksempel:

 

 

10@ = Car.Create(#BURRITO, 20@, 21@, 22@)

27@ = Marker.CreateAboveCar(10@)

018B: set_marker 27@ radar_mode 2

15@ = Actor.Create(Special, #FAM2, 20@, 21@, 22@)

072A: put_actor 15@ into_car 10@ driverseat

01B2: give_actor 15@ weapon 30 ammo 100000 // Load the weapon model before using this

Actor.Health(15@) = 50000

01C8: 16@ = create_actor_pedtype 23 model #FAM1 in_car 10@ passenger_seat 0

01B2: give_actor 16@ weapon 25 ammo 100000 // Load the weapon model before using this

Actor.Health(16@) = 50000

01C8: 17@ = create_actor_pedtype 23 model #FAM2 in_car 10@ passenger_seat 1

01B2: give_actor 17@ weapon 28 ammo 100000 // Load the weapon model before using this

Actor.Health(17@) = 50000

01C8: 18@ = create_actor_pedtype 23 model #FAM3 in_car 10@ passenger_seat 2

01B2: give_actor 18@ weapon 22 ammo 100000 // Load the weapon model before using this

Actor.Health(18@) = 50000

28@ = Marker.CreateAboveActor(18@)

Car.DriveTo(10@, 23@, 24@, 25@)

 

 

Skrevet

Tror ikke du får med deg noen til å hjelpe... Det høres mer ut som om du skal bare få folk til å lage modden, hvis du ikke kan programere selv...

 

Du må nok lære dette før du prøver å mekke sammen noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...