Gå til innhold

Battlefield 2: Booster pakke-problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har innstalert battlefield 2 og alle expansion pakkene, når jeg var ferdig med å laste ned bf2 euro force og armored fury så kom det opp på skjermen at jeg skulle lage en acount på bf2(orginalen) så kunne jeg spille euro force og armored fury. Men det går ikke! Senere så prøvde jeg å spille en bane på bf2 hvor man må ha euro force, så kom det opp at jeg må kjøpe så innstallere euro force for å spille den banen. Jeg trykka på linken som kom opp, og da kunne jeg kjøpe euro force på nettet(ea norge) for 99,kr. Jeg fikk instalert og spilt special forces uten problemer.

Må jeg kjøpe booster pakkene på nett eller siden jeg har kjøpt complete collection pakka. Så kan jeg innstallere det på dataen uten og måtte kjøpe den?

Endret av cesar
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har lasta ned battlefield 2 og alle expansion pakkene, når jeg var ferdig med å laste ned bf2 euro force og armored fury så kom det opp på skjermen at jeg skulle lage en acount på bf2(orginalen) så kunne jeg spille euro force og armored fury. Men det går ikke! Senere så prøvde jeg å spille en bane på bf2 hvor man må ha euro force, så kom det opp at jeg må kjøpe så innstallere euro force for å spille den banen. Jeg trykka på linken som kom opp, og da kunne jeg kjøpe euro force på nettet(ea norge) for 99,kr. Jeg fikk instalert og spilt special forces uten problemer.

Må jeg kjøpe booster pakkene på nett eller siden jeg har kjøpt complete collection pakka. Så kan jeg innstallere det på dataen uten og måtte kjøpe den?

Hvis du lovlig har kjøpt alle spillene regner jeg vell med at du ikke skulle trenge å kjøpe de på nytt

• 1 måned senere...
Skrevet

har akkuratt det samme problemet, når banen har lastet ferdig så hopper det opp en melding om at jeg må kjøpe å intallere booster packen for å spille den, jeg har også complete collection og kan spille special forces uten problemer.

Skrevet

Hehe, blir neste i rekken. Jeg har nemlig det samme problemet. Men fikk dere ikke en internettside hvor dere kan aktivere spillet, da dere lastet det ned?

Skrevet

Hei.

Jeg hadde samme problemet. Det er visstnok viktig å regisrere spill på denne adressen:

http://www.gamereg.ea.com

Selv hadde jeg litt flere problemer mtp at jeg ikke har booster pack på DVD (noe nytt med nye ea downloader/download manager).

Vet ikke helt hvordan det er for dere som har alt på DVD, men for min del var det også viktig å benytte samme mail-adresse på registreringen av spillene, som den jeg har knyttet nicknamet mitt opp mot på BF2.

Skrevet

Nei, lastet det ned fra ea-games jeg òg. Men etter at jeg registrerte spillet på den siden, fungerte alt. Men det er til å legge merke til at det ikke blir noen nye ikoner som med special forces, men de er inne på det orginale. ;) bare slik at ikke noen andre går på den samme blemma. :p

• 3 uker senere...
Skrevet

vis du har kjøpt battlefield 2 complete collection så tar du inn og ut cden så start menyen kommer så står det registrer booster pack.så trykker du på den så må du skrive cd koden til ef og af og battlefield 2 profilen din og da skal det funke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...