Gå til innhold

Alone In The Dark Bra eller dårlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen her som har testet "Alone In The Dark"?

Fikk det i julegave og har muligheten til å bytte det.

Burde jeg bytte det i f.eks Need for speed undercover eller Mirrors edge eller burde jeg beholde det selv? Kom gjerne med andre forslag.

Det jeg vil fram til med denne tråden er deres mening om spillet, er litt i tvil på om jeg skal bytte det eller ikke :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elendig etter min mening. Dårlig kontrollsystem og kjedelig gameplay. Bytt det ut, men ikke til NFS undercover. Ta mirrors edge eller kanskje GOW 2 hvis du ikke har det. God jul forresten!

Skrevet

Ok, takk for svar og god jul til deg også :)

Da blir det bytting.. Etter å ha sett på videoer på youtube fant jeg ut at det ikke så, så altfor bra ut i tillegg var det endel kommentarer som var negativ til spillet.

Skrevet

Likte AitD ganske godt, det hadde haugvis av irritasjonsmoment, men alt i alt ett bra spill som ikke nådde toppen på grunn av lastverk fra utviklerne.

Tror PS3 versjonen skal ha fikset mye av problemene, og har heller ikke sjekket om X360 har blitt patchet opp. Lat ned en demo av det og baser din avgjørelse på det.

Liker du action adventure spill ispedd horror, så kan du trolig vis like dette spillet.

Skrevet

jeg nevnte egentlig bare min egen mening tidligere her ja, men som du sier har det "noen" ittitasjonsmoment. Jeg synes at det var så mange av disse at jeg rett og slett følte at spillet var uspillbart. Tror kanskje jeg skal ta det fram igjen og prøve det for å se om noe har blitt fikset i en nyere patch elns. Uansett mener jeg fortsatt at det finnes mange andre spill til 360 at the moment som er mye bedre en alone in the dark. f.eks: fallout 3, gears 2, fable 2 og gta 4. Hvis jeg hadde vært i dine sko ville jeg byttet til en av de (men så har jeg jo alle fra før av :D)

Skrevet

Vet ikke hvilke plattform du har testa spillet på, men pr idag er vel PS3 versjonen som dag og natt iforhold til X360 versjonen. Og ja jeg har testet begge ;)

Skrevet
Jeg har xbox versjonen.

Så spillet er altså bra på Playstation 3 og ikke fullt så bra på Xbox 360?

Er kontrollen på figuren og kamrastyring som er mye bedre på PS3 versjonen og endel ingame elementer som er blitt forbedret. Vært snakk at det skal komme en patch til X360 versjonen som gjør den lik PS3 versjonen men ikke lest noe at den er kommet eller er på vei enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...