mutlu123 Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Finner ikke når det nye GTA kommer til PC. Har hørt at det er fastsatt en slippdato på spillet, men finner ikke ut når?
mutlu123 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Skrevet 24. desember 2008 Hvor kan jeg kjøpe det? Har ikke sett noe som helst reklame for dette spillet i noen av de største spill butikkene!
Goodall Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Jepp kom vel tidlig i desember gjorde det ikke? Gamer.no har vel testet det har det ikke? I hvertfall lest en norsk test et sted
Blue Scholar Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Da må du ha levd under en stein den siste måneden. Du kan finne det hvor som helst, bare å søke.
Goodall Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 http://prisguide.gamer.no/fritekst_sok.php...cefind=gta+4+pc
mutlu123 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Skrevet 24. desember 2008 Ja, det stemmer faktisk at jeg har vært litt, lite oppdatert den siste måneden med skole og julestress :!: . Men nå har jeg funnet spiller på nettet, samt annmeldelsen, som forøvrig høres god ut. Jeg takker for hjelpen folkens og ønsker dere en God jul!
Licht Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Kom ut 2. eller 3. desember eller noe slikt. Kan for øvrig anbefale at du leser litt i GTA-forumet her på gamer.no tidlig på, og finner noen tweaks for å få bedre ytelse enn det Rockstar klarte å få til. Det vil utvilsomt gjøre hele spillopplevelsen en del hakk bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå