Calypso25 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 hei! jeg har planer om å kjøpe meg fallout 3 til pc, men er litt usikker på om jeg klarer å kjøre spillet, har hørt at minimums kravet når det kommet til ytelse må være ATi1300 eller noe i den duren:P tingen er det at jeg har en bærbar pc (ikke akkurat en gamer) som har slik specs: *Intel Pentium Dual Core T5750 / 2 GHz ( Dual-Core ) *4 GB (installert) / 8 GB (maks.) - DDR2 SDRAM - 667 MHz ( 2 x 2 GB ) *ATI Mobility Radeon HD 3470 - 256 MB så det jeg lurer på er om jeg klarer å drive dette spillet i det hele tatt? Jeg kjører COD4 på meget høy grafikk uten lagg, men jeg er usikker på om jeg klarer å kjøre fallout 3 med tanke på at jeg har hørt at spillet krever mere!
jhb1 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 hei!jeg har planer om å kjøpe meg fallout 3 til pc, men er litt usikker på om jeg klarer å kjøre spillet, har hørt at minimums kravet når det kommet til ytelse må være ATi1300 eller noe i den duren:P tingen er det at jeg har en bærbar pc (ikke akkurat en gamer) som har slik specs: *Intel Pentium Dual Core T5750 / 2 GHz ( Dual-Core ) *4 GB (installert) / 8 GB (maks.) - DDR2 SDRAM - 667 MHz ( 2 x 2 GB ) *ATI Mobility Radeon HD 3470 - 256 MB så det jeg lurer på er om jeg klarer å drive dette spillet i det hele tatt? Jeg kjører COD4 på meget høy grafikk uten lagg, men jeg er usikker på om jeg klarer å kjøre fallout 3 med tanke på at jeg har hørt at spillet krever mere! http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest denne siden funker bra jeg klarte nesten å kjøre det med en MYE dårligere pc, så jeg vil da tro det
Calypso25 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Skrevet 23. desember 2008 ok, men det var jo bra:P takk for hjelpen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå