Gå til innhold

Problemer med pålogging.


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg er ny til CS, og låner foreløpig en konto av en kamerat som sjelden spiller. Uansett, jeg får ikke logget inn på steam. Skriver inn kontonavn og passord, men får opp:

"Pålogging til Steam mislyktes. Den angitte kontoen finnes ikke, eller passordet var feil. Kontroller kontonavn og passord, og prøv på nytt."

Greia er at det ikke er feil brukernavn eller passord. Både jeg og den orginale eieren av kontoen har prøvd, samt jeg fikk låne enda en konto av en annen venn, hvor det samme skjedde.

 

Any fix? :3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Sikker på at det ikke er noe galt med tastaturet? Presser inn taster automatisk?

Kan prøve med skjermtastatur også. (Finnes i kontrollpanel?)

 

Ellers pleier det å installere Steam på nytt fikse de fleste problemer.

Lenke til kommentar

Jeg har en konto nå, som jeg bruker. En CS:S-konto. Men har ingen CD'er. Så hvis jeg sletter Steam fra PCen, hvor kan jeg få lastet ned pånytt?

 

EDIT: Slettet Steam ved å bruke "Legg til/fjern programmer" fra Windows, og lastet ned fra www.counter-strike.net, men fungerer fortsatt ikke. Får samme feilmeldingen.

Endret av wise™
Lenke til kommentar
1) Jeg har en konto nå, som jeg bruker. En CS:S-konto. Men har ingen CD'er. Så hvis jeg sletter Steam fra PCen, hvor kan jeg få lastet ned pånytt?

 

2) EDIT: Slettet Steam ved å bruke "Legg til/fjern programmer" fra Windows, og lastet ned fra www.counter-strike.net, men fungerer fortsatt ikke. Får samme feilmeldingen.

1) Via Steam.

2) Du laster det ikke ned spillet fra en vevside, men fra selve Steam-klienten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...