Bruker-146784 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hei, jeg er en n00b som har en undead warlock på level 10 snart så jeg lurer bare på hva lle proffesionsene gjør (altså mining, skinning osv)?
Elvorn Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Står masse her:) http://www.wow-europe.com/en/info/professions/index.html
Carloz89 Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 En bra link du har funnet her - Står jo alt og ingenting men mye fakta ^^,
Xanitra Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 (endret) hehehe. Altså profs du evt bør vurdere er alchemy / herbalism eller tailoring / enchanting. om dette er din første character altså. Alchemy er ganske bra om du liker tanken på å ha potions i tilfelle du holder på å dør, eller trenger ekstra mana, å da trenger du herbalism for å samle ingrediensene til alchemy. imens tailoring er fint om du ønsker å lage ekstra stasj fra tøy du finner på forskjellige "humanoid" mobs.. enchanting er greit å ha med tailoring også.. som gir deg ekstra stats på utstyret du allerede har ved å "disenchante" det du lager med tailoring, som gir deg ingrediensene som du trenger for å enchante ustyret ditt med ekstra stats. kanskje noe kludrete forklart, men der har du det. Profs jeg ville valgt til en warlock. Endret 26. desember 2008 av Xanitra
Nevvis Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Om det er din første character ville jeg ikke anbefalt enchanting. Tailoring og f.eks. skinning fungerer godt. Du kan lage utstyr til deg selv med tailoring, og med skinning får du ting du kan selge for å ha en liten inntekt (og enkelte ting hos tailoring trenger skinning, ellers må du kjøpe det selv).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå