Bardis Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hei Har planer om å kjøpe meg et nytt bilspill til PC, men usikker på hvilket. Elsker fra før av de Need for Speed spillene frem til Hot Pursuit 2. EA ødela hele morroa med å kjøre bilspill da de begynte med disse "pimpe-seriene", da stod man ikke lenger fritt til å kjøre hvor man vil og når man vil. Er i tillegg landeveiskjøring jeg synes er mest morsomt. Noen som har noen forslag til meg ? Har selv sett litt på Trackmania United Forever...noen som har spilt dette?
Bruker-163290 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hei Har planer om å kjøpe meg et nytt bilspill til PC, men usikker på hvilket. Elsker fra før av de Need for Speed spillene frem til Hot Pursuit 2. EA ødela hele morroa med å kjøre bilspill da de begynte med disse "pimpe-seriene", da stod man ikke lenger fritt til å kjøre hvor man vil og når man vil. Er i tillegg landeveiskjøring jeg synes er mest morsomt. Noen som har noen forslag til meg ? Har selv sett litt på Trackmania United Forever...noen som har spilt dette? Test Drive: Unlimited er ålreit, test det:) Så vidt meg bekjent er det ikke en verdig arvtager til de gamle gode Nfs spillene.
PsychoDevil98 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Har du testet NFS: Most Wanted? Jeg synes det er det beste spillet siden nfshp2, og er egentlig veldig likt det.
Bruker-163290 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 (endret) Har du testet NFS: Most Wanted? Jeg synes det er det beste spillet siden nfshp2, og er egentlig veldig likt det. Bortsett fra at det er fjortisstyle basert da. Det "Pimpe Baserte" han snakker om i første post. Endret 23. desember 2008 av Mammakamelen
Chiraen Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hva med need for speed 4 road challenge? Jeg mener det er hakket bedre enn Hot Pursuit 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå