h00v3r Skrevet 8. april 2003 Skrevet 8. april 2003 Når er The Gathering. Jeg har ikke følt med så mye, men jeg har kanskje tenkt meg på det i år. Når er det?
Treblad Skrevet 8. april 2003 Skrevet 8. april 2003 Til frædda? Iallefall i påskeferien... Men uansett..alle bilettene er tatt, så hvis du ikke vil ponge ut med tusenvis av kroner for en svarte-børs bilett, kan du nok dessverre ikke dra dit med PCen din.
h00v3r Skrevet 8. april 2003 Forfatter Skrevet 8. april 2003 Hvilken dato. Jeg mener The Gathering i Vikingskipet
Treblad Skrevet 8. april 2003 Skrevet 8. april 2003 Jeg mener The Gathering i Vikingskipet So do I...
alos Skrevet 8. april 2003 Skrevet 8. april 2003 du kan nok glemme å få tak i biletter nå, de har hvert utsalgt i alle år (siden dem ble lagt ut) Du får nok vente til neste år.
Shulgin Skrevet 8. april 2003 Skrevet 8. april 2003 Besøke hjemmesida til dem? http://www.gathering.org/espresso/
h00v3r Skrevet 8. april 2003 Forfatter Skrevet 8. april 2003 Vet noen når det blir neste år. Er det samme datoen vært år, eller?
Shulgin Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 det er vel fra onsdag til søndag hver påske. Mulig (vet ikke), men for dere som ikke er helt med, så er det verdt å vite at påske er langt i fra samme dato hvert år, tror det varierer med opptil fem uker eller noe. Det er i hvert fall i påska..
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 det er vel fra onsdag til søndag hver påske. Mulig (vet ikke), men for dere som ikke er helt med, så er det verdt å vite at påske er langt i fra samme dato hvert år, tror det varierer med opptil fem uker eller noe. Det er i hvert fall i påska.. varierer med opptil 5 uker ?? jeg tror du bør dokumentere den litt bedre, i det minste forklare nøyaktig hva du mener. for hvis du tror det er 5 ukers forskjell på påsken i år og i fjor så tar du skammelig feil.
lavizh Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 Det er fortsatt scener-billetter igjen trur jeg, men du får nok ikke dem, hvis du ikke kan bevise at du er en scener og ikke en gamer. Men uansett, jeg havna i demoscene area i år også, whee! gleder meg til 5 dager konstant musikk mekking.
Shulgin Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 det er vel fra onsdag til søndag hver påske. Mulig (vet ikke), men for dere som ikke er helt med, så er det verdt å vite at påske er langt i fra samme dato hvert år, tror det varierer med opptil fem uker eller noe. Det er i hvert fall i påska.. varierer med opptil 5 uker ?? jeg tror du bør dokumentere den litt bedre, i det minste forklare nøyaktig hva du mener. for hvis du tror det er 5 ukers forskjell på påsken i år og i fjor så tar du skammelig feil. Takk for at du gav beskjed. Jeg har ikke regnet på det, men det finnes visse kriterier for at Påska skal være da og da (husker dem ikke). Det var bare vår kjære KRL-lærer som nevnte at når påska var, kunne variere med opptil 5 uker fra år til år. Ofte er påske kanskje omtrent på samme datoer, mens andre 2 uker senere eller tidligere. Rett meg gjerne, så skal jeg rette min lærer. Og påske er det jeg kaller de dagene (7, 9?) med mange helligdager. De kommer vel alltid i riktig rekkefølge, uansett år. Jeg kan ikke dokumentere det noe bedre enn det. :wink:
Aggex Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 skal på tg med klassa mi(klassetur).... blir sikkert RÅTT skal bli qlt med TD(tower defense)
snesoey Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Huff.. Lenge siden sist.. - mulig aldri mer.. (hmm.. lamers (?))
MaGiX Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Gathering er nå til påska. Starter på onsdag og slutter på søndag... hvor jeg gleder meg skal dit sammen med fire kompiser. skal bli deilig.... Og til de som sier at man bør komme seg på fjellet og heller brekke en arm eller to enn å sitte inne i påsken. Ekte mannfolk bryr seg ikke m spinkle bruddskader, nå er det ordenlige livsstilssykdommer som gjelder 8)
JoeDohn Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 skal bli qlt med TD(tower defense) Skal du bruke TG til å spille TD?! Milde min høye ikke-eksisterende hatt, folk har ikke mye å ta seg til om dagen... :o
fullifaencom Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 [quote name="ThomasM varierer med opptil 5 uker ?? jeg tror du bør dokumentere den litt bedre' date=' i det minste forklare nøyaktig hva du mener. for hvis du tror det er 5 ukers forskjell på påsken i år og i fjor så tar du skammelig feil.[/quote] Hæ? påsken var jo i mars i fjord.... Aldri hørt "Påsken er jo sein i år"? Ikke 5 uker mellom 2002 og 2003, men nesten 3 uker.
Goldfish Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Ikke 5 uker mellom 2002 og 2003, men nesten 3 uker. Faktisk mer enn 3 uker. En kompis hadde bursdag på TG i fjor, det var den 28. mars, og det var 2. eller 3. dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå