Gå til innhold

T720/i Feedback


Anbefalte innlegg

Hei !

 

Kan de som har T720/i være så snille ( hvis du gidder :p ) å gi meg litt feedback på hvordan den er i everyday-use?

 

-Henger den etter ? (som f.eks t86i og t300 )

- Går det fort å skrive SMS ?

- Har noen prøvd MMS på den ? hvordan funket det ?

- Stripes dekslene lett ? ( som f.eks GD75)

- Blir DU lei av den ? ( Jeg blir veldig fort lei mobilene mine :wink: )

- Hvor glatt går J2ME på den ? hakker spillene ( fps ) ?

- Andre ting som bør nevnes ?

 

Tusen takk for alle svar ! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-veldig god å snakke i.

-Har ikkje skreve så masse sms, er blakk no, har vert det i ca to måneder(siden eg kjøpte tlf)

-MMS er bare på I versjonen

-Java går greitt, ikkje noko problem der

-Stor og fin skjerm

-Web er faktisk bra på dinna telefonen..

-Henger seg ikkje opp

-Front-dekselet rundt skjermen stripes lett, skjermen inni blir lett fettete.. =/

-Veldig greitt at "tastelåsen" ikkje skrur seg av (er fysisk umulig)

Lenke til kommentar

Jeg digger min T720i den er perfekt for briefere. Jeg hadde heller ikke så store krav da jeg kjøpte den heller da fordi det er min andre mobil bar og den første jeg hadde var en motorola t2288 :oops:

hvis du skal ha kamera så bør du bare ta bilder i sola på lys bakgrunn. men den funker også fint inne, kameraet er bedre enn folk sier.

spillene er ekstremt bra og den er veldig enkel selv om den er avansert.

Lenke til kommentar

Det som gjorde at jeg solgte den var den elendige batteritiden. Dersom den ble brukt varte batteriet i maks 3 dager... :shrug:

Har hørt at levetiden skal ha blitt bedre på t720i.

Telefonen er også lagd av dårlig matteriale. Den knirker når su bruker den og dekselet får lett riper.

 

 

Den hadde forøvrig god skjerm sammenlignet med t68i/s55, men dårlig i forhold til andre 4096 fargeskjermer. Fargene på Motorolaen er blasse.

Den har stor skjerm.

 

Jeg solgte den til fordel for t68i og kan ikke si at jeg angrer salget.

Lenke til kommentar

>Henger den etter ? (som f.eks t68i og t300 )

Nei, den er faktisk ikke så treig som T68i (nyeste ver). Min (software 00.R) T720 henger litt, men ikke like mye

 

>Går det fort å skrive SMS ?

Kommer an på, men blir du vant til systemet (noe jeg ble etter et par dager) går det veldig fort...

 

>Har noen prøvd MMS på den ? hvordan funket det ?

Har bare T720, ikke i

 

>Stripes dekslene lett ? ( som f.eks GD75)

At det blir striper i dekslene :-? Utdyp litt...

 

>Blir DU lei av den ?

Har hatt min siden midten av desember, og kan ikke si jeg er lei av den, det fortsatt like gøy å la den ligge et par sekunder ekstra før du tar den på bussen f. eks. :D

 

>Hvor glatt går J2ME på den ? hakker spillene ( fps ) ?

Java går ganske greit, men det er ikke bestandig den takler alt... Spillene hakker ikke noe nevneverdig

 

>Andre ting som bør nevnes ?

De utrolig gode tastene :D

Lenke til kommentar
Jeg solgte den til fordel for t68i og kan ikke si at jeg angrer salget.

 

samme her.. fikk en t68i for 1500,- og byttet t720'en mot en x-box.

 

t720'en var kul i et par dager, så var den ikke noe spennende lengre.. at den hadde stor skjerm og hadde litt småsexy utseende holder bare så lenge. batteritiden er lusen (måtte lade hver kveld, selv ved moderat bruk), folk jeg snakket med klagde over svak mikrofon, den er treig når det kommer til det meste, og spesielt sms.. i tillegg hadde den modellen jeg kjøpte gammel firmware, og hadde en god del bugs.

Lenke til kommentar

Takk for svar da ! :yes:

 

Jeg har kjøpt T720i nå... med kamera seff... :)

er rimelg godt fornøyd, noe helt annet å skrive sms på enn T300 ( altså : bedre ! ) :smile:

Javaen er jeg ikke like sikker på om er så god som optimalt.. Det er lite plass for programmer, 200kb bare... Det fulgte med MotoGP fullversjon, men det var triste greier.. sletta det fort..

Bildene med kameraet var også meget triste greier... nesten sort-hvitt :roll:

Har prøvd å sende MMS fra telenors sider til den, men jeg fikk aldri opp bildene.. Kan noen hjelpe meg ? :shrug:

WapBrowseren er super på den forresten.. kjapp også 8) er det 1.2.1 eller 2.0?

Og så går .GIF animasjonene myyyye fortere enn på SE t68i, og t300. (Har hentet fra esato nemlig)

Har noen av dere hatt problemer med javanedlastinger ?

THPS 4 og de fleste andre spillene fra www.home.no/moto skjærer seg etter xx% sinnsykt irriterende :evil: Noen tips om den saken ?

 

Tadcomp : Med striper mener jeg "striper i lakken"..altså at det blir gråe&svarte streker og bulker i den.. Sånn som Panasonic GD-75 latterlig fort blir... har sikkert mye med plastkvalitet å gjøre det da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...