thoerl Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Hei! 1.Jeg lurer på hvor komplett egentlig hører til? 2.har komplett en butikk? 3.vist ja på spørsmål 2., hvor?? takker for svar
Sirius Cobra Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 De hadde butikker før, men de ble til Datakjeden av en eller annen grunn.
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Hei! 1.Jeg lurer på hvor komplett egentlig hører til? 2.har komplett en butikk? 3.vist ja på spørsmål 2., hvor?? takker for svar 1. Sandefjord 2. Kun nettbutikk. 3. Se svar to .
Huskarl Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 De hadde butikker før, men de ble til Datakjeden av en eller annen grunn. Slik jeg forstår det var de to med samme navn aldri samme. Datakjeden(de het komplett før)begynnte i Trondheim, mens internettkomplett i Sandefjord.
Zimmerh Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Du kan bestille på nettet og hente varene i Sandefjord på lageret der
Neppe Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Datakjeden er vel omtrent Komplett. De har omtrent de samme prisene (Litt dyrere er det nok). Hos oss i Tønsberg kjører de vel å hentet varer fra Komplett gjevnlig. Jeg har kjøpt utstyr hos Datakjeden, og var der i lange stunder og fikk veldig god hjelp. De var usikker på om det fantes drivere til 64bit vista på ett nettverkskort jeg skulle kjøpe, men dette sjekka de opp. Det høres kanskje ut som standard service, men har opplevd å få beskjed om å bare lese på baksiden (Der slike ting ikke alltid står)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå