Gå til innhold

Søker etter spill - Special forces

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter gode titler innenfor special forces sjangeren. Helst med et snev av taktisk fremgang. Ikke en gang tenk på R6 Vegas etc, de er litt for hollywoodaktige og beregnet på mainstreamspillere. Jeg tenker på noe alla Socom: Navy seals-spillene til ps2. Relativt åpne baner hvor man måtte tenke taktisk mtp. kamuflasje og taktisk manøvrering av dine lagkamerater. Vet at det er kommet et nytt et til ps3, men er litt usikker på om jeg tar sjansen (venter isåfall til det kommer en utgave med headset). Noen som har noen gode ideer?

Det for min del likegyldig om det er SEAL, SAS, Spetsnaz eller GSG9 osv. spillet sirkulerer rundt. Det er viktig at det er en god spmode. Online i taktiske spill det blir bare surr.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Andbefaler Ghost Recon, kan også spilles coop sammen med venner.

Så har du jo også SWAT 4 også da, bedre grafikk men ikke åpne baner, men med noen store baner da.

Skrevet

Rainbow six raven shield er bra, har det, men ikke den typen jeg søker etter, samme med swat 4. Ghost recon(håper ikke du tenker på graw) har jeg også spilt endel tidligere, men det begynner jo å dra litt på åra nå...

Hvorfor drar jeg ikke bare frem ps2 og gamer Socom II? Jeg kan ikke fordra å vente 3 minutter++ på at et oppdrag/map skal loade, og at når man har brukt 20 minutter på et oppdrag og gjort det helt perfekt så blir det fail i siste sekvensen så man må starte helt på nytt..

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Når jeg snakker om Ghost Recon så mener jeg det første + tillegspakkene, dog utdatert grafikk, men kjempemorsomt.

Skrevet

Ghost Recon 2 fåes til pc , det er taktisk og realistisk(du tåler den ene kula somregel). Er kjempefan av Tom Clancy spillene, med unntak av alt Rainbow etter Raven Shield. Hvis du skal ha konsoll så vet jeg ikke om Graw 2 er noe for deg, siden det er et arkadespill nærmest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...