Gå til innhold

[LOTRO]Feilmelding når jeg logger på - hjelp!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har tenkt til å begynne å spille lotro igjen, og fått lasta ned det som trengs av patch-ståk her om dagen. Men nå i dag får jeg overhode ikke kontakt med spillet. Det står bare en times nedtelling ved siden av "Connect". Hva er det som skjer? Står på nettsiden at alle servere er oppe. Dette er irriterende! :(

 

EDIT: Ingen fare, det ordna seg! :)

 

EDIT #2: Jada, da var det ferdig patcha, men nå er det trøbbel igjen. Når jeg taster passordet, forsøker spillet raskt å logge meg på (fem ganger), før jeg får feilmelding.

Det står: "Den underliggende tilkoblingen kan ikke opprette klareringsforhold med ekstern server ble lukket". Merkelig dårlig formulert norsk dette her, noen som forstår hva det gjelder?

 

Under "details" står dette:

 

System.Net.WebException: Den underliggende tilkoblingen Kan ikke opprette klareringsforhold med ekstern server ble lukket.

at System.Web.Services.Protocols.WebClientAsyncResult.WaitForResponse()

at System.Web.Services.Protocols.WebClientProtocol.EndSend(IAsyncResult asyncResult, Object& internalAsyncState, Stream& responseStream)

at System.Web.Services.Protocols.SoapHttpClientProtocol.EndInvoke(IAsyncResult asyncResult)

at com.turbine.launcher.gls.GlobalLoginSystemAuthenticationService.EndLoginAccount(IAsyncResu

t asyncResult)

at com.turbine.launcher.Services.SOAPAuthenticator.EndAuthenticate(IAsyncResult ar)

Endret av Skyttt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde også noen problemer første gang i skulle logge på LOTRO sommeren 2007. Jeg kontaktet da brukerstøtte og fikk kjapt tilbake en oppskrift på hva som måtte endres i tilkoblingsfilene mine. Jeg anbefaler deg derfor å kontakte brukerstøtte.

 

Har du forresten registrert og åpnet spillekontoen din?

Lenke til kommentar

Tror jeg hadde dette problemet for noen uker siden. JEg hadde nettopp fått ny pc, og da var det jo mange oppdateringer som måtte til. Du, har vel som jeg latt selve spillet(at du ikke har lastet det ned fra internett, men la spillet gjøre det for deg)Det du altså må gjøre er å gå inn på nettsiden, å laste ned den nyeste patchen(og de før, men tror alle til hovedpakken er slått sammen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...