Gå til innhold

Bytte fra enchanting til mining?


Anbefalte innlegg

Hey.

 

For tiden har jeg 325 i enchanting, er lvl 80, men gadd aldri skille mer i TBC enn å kunne lage prismatic shard. Nå synes jeg enchantig ser mørkt ut, og hvordan i helvete skal jeg klare å tjene penger på det. I tillegg er det dyrt å skille til 400 hvor jeg kunne fått +19 spelldmg på ring anyway (spiller Mage).

 

Hva synes dere om tanken om å bytte ut enchantingen med mining? Må da være enkelt å suse rundt, smelte litt og selge stacks på AH. Eller er det ikke så lett som det høres ut? Blir det eventuelt useless uten BS?

 

Håper på forksjellige synspunkter. Blir jeg overbevist om at mining er pengegruve så unlearner jeg enchanting i dag.

 

 

/Frisyre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Behold enchanting til du har gjort alle questene i Northrend iallefall, helt syke mengder cash i å disenchante quest rewards for så å selge materials som du får.

 

Enig.

 

I tillegg er ring enchantene du får veldig gode.

 

Derimot skal det sies at å levle enchanting fra 325 til 350 er _veldig_ dyrt på enkelte servere.

Lenke til kommentar
Derimot skal det sies at å levle enchanting fra 325 til 350 er _veldig_ dyrt på enkelte servere.

 

Ikke helt enig der. Har akuratt selv levlet enchanting fra ca 315 til 350 og faktisk tjent litt penger på det.

Kjøpte arcane dust som i ukene etter woflk har vært ganske billig, for så å lage en hel haug med "+18 stam on shield" som jeg solgte på AH til ca 10g fortjeneste pr enchant.

Husker ikke helt hvilket skill du trenger for å få denne enchanten, men den er gul helt opp til 350 og selger som sagt veldig bra.

 

Men for å komme tilbake til trådstarter så er det å levle opp enchanting generellt veldig dyrt, i alle fall hvis du tar med kostnadene med å lage nye enchanting rods. Disse koster ekstremt mye etterhvert.

Endret av janan71
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...