Gå til innhold

Ingen bilde fra dvd opptaker


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en dvd-opptaker på Coop Obs forrige helg, men jeg får ikke den til å fungere skikkelig. Jeg har koblet til strømkabelen og scartkabelen men det kommer ikke noe fram på tv-en. Opptakeren fungerer, det ser jeg på displayet og scart inngangene på tv-en brukes til Wii og 360 så jeg vet de fungerer også. Trenger jeg noe annet i tillegg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg en dvd-opptaker på Coop Obs forrige helg, men jeg får ikke den til å fungere skikkelig. Jeg har koblet til strømkabelen og scartkabelen men det kommer ikke noe fram på tv-en. Opptakeren fungerer, det ser jeg på displayet og scart inngangene på tv-en brukes til Wii og 360 så jeg vet de fungerer også. Trenger jeg noe annet i tillegg?

og du har valgt riktig AV utgang på tv`n?

Lenke til kommentar
Kjøpte meg en dvd-opptaker på Coop Obs forrige helg,

Lumatron DVDHDR-77 eller noe sånn? Får du lyd, men ikke bilde? Mulig at den står i progressive scan modus mens den må stå i interlaced scan for at du skal få overført et bilde som funker over SCART. Prøv knappen øverst til høyre på fjernkontrollen merket PS/IS.

Lenke til kommentar

Byttet den inn i dag. Nå får jeg ihvertfall bilde, bare at det er ikke noe annet enn snø. Hvordan får jeg lagt inn tv-kanalene? Jeg har gjort automatisk søk, men den finner ingenting. I manualen står det bare hvordan jeg kobler den til antenne, men jeg har kabel-tv.

Endret av Strongbow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...