Gå til innhold

Battlefield 2 Demo- Hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettop lasta ned bf2 demoen. Når jeg starter spillet så står det at "...Denne demoen har 12 forskjellige baner..." Jeg har spilt Gulf of Oman tusenvis av ganger på single-og multiplayer, men jeg får aldri en ny bane. Hva må jeg gjøre? Går det an å få nye baner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okey. Men kan jeg få større størelse på banen? På singleplayer har man størelse 16 på Gulf of Oman og på multiplayer har man størelse 32 på gulf of Oman. Kan jeg få større størelser på singleplayer?

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Hvis du kjøper spillet, så. Men det er vel 3 år gammelt nå, så ikke gidd, vent på BF3.

BF2 er bare n00ber eller ekstreme hardcorespillere fra de første dagene nå uansett :p

Skrevet
Hvis du kjøper spillet, så. Men det er vel 3 år gammelt nå, så ikke gidd, vent på BF3.

BF2 er bare n00ber eller ekstreme hardcorespillere fra de første dagene nå uansett :p

At det bare er n00ber og hardcorespillere på BF2 er jeg langt i fra enig i, men du får mene hva du vil.

BF3 er ikke annonsert enda, og siden det ikke er annonsert vil det antageligvis ikke komme på 2-3 år. Hvis du liker Bf2 demoen, bør du legge ut 200-300 gryn for spillet + expansion packs, det er verdt det, spesielt online! :thumbup:

Skrevet (endret)
At det bare er n00ber og hardcorespillere på BF2 er jeg langt i fra enig i, men du får mene hva du vil.

BF3 er ikke annonsert enda, og siden det ikke er annonsert vil det antageligvis ikke komme på 2-3 år. Hvis du liker Bf2 demoen, bør du legge ut 200-300 gryn for spillet + expansion packs, det er verdt det, spesielt online! :thumbup:

Spillet koster bare 149 kr på platekompaniet i oslocity. Det er Complete Collection-pakken som koster 149. (Altså spillet + Expansion packs)

Endret av cesar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...