Gå til innhold

Kjøp t720, ikke t720i


Anbefalte innlegg

Jeg ringte motorola og spurte hva forskjellene mellom t720 og t720i var, og de var:

i har ikke e-mail, har kun 100 navn, ikke voice notes, kun 5 stemmeopprigninger og kun 200 kb minne til javaspill. Men den har MMS, kamera, og mer minne til bilder.

 

Konklusjon:

Hvis du har tenkt å bruke kamera og mms, er i telefonen til deg, men hvis du trenger mer javaminne, flere kontakter i adresseboken, voicenotes, kjøp t720.

 

Sverre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er ikke mindre minne på t720i enn på t720.. Men det er mindre disponibelt minne... Det vil si at mms og kamera -programmene tar en del plass... Jeg vet ikke om det går ann å flashe, men du får uansett ikke mer disponibell plass - i og med at dette da blir brukt til programmene for kamera og mms..

 

Det er det jeg har hørt... dette er selvsagt ikke noen fasit:)

Lenke til kommentar
t720 skal selges viderwe saa lenge lageret varer. Men det gaar vel ann aa flashe en t720 til aa bli t720i, med det samme minnet osv?....... eller?

 

Nei det går ikke an å flashe en T720 til en T720i. Det er nemlig en HW messig forskjell.

 

Dersom noen nevner at det er mulig å oppgradere til i så er det snakk om en HW oppgradering. Dette koster ca 500,- eks mva hos enten Zodiac i Oslo eller Nordialog i Trondheim. Da blir det byttet hovedkort. Evnt kamera og ekstra batteri kommer i tillegg.

 

8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...