Gå til innhold

Gratis kart, Garmin


vetle666

Anbefalte innlegg

Hei. Lurer på om noen har en løsning til hvordan jeg kan legge inn et gratis kart over Florida med gater og husnummer på en Garmin Nüvi 350 gps. Jeg har forsøkt med flere kart, f.eks ibycus Usa 2.0. Jeg legger de in via map source, men det er ikke mulig å søke på gater o.l verken i map source eller på selve gps'en :ermm:

 

Derfor spør jeg forumet på gps.no om hjelp

Håper på kjappe svar da vi drar til Florida, fredag morgen. Vil helst slippe å betale 1500 ++ for et nytt kart som skal brukes i 2 uker. :roll:

 

På forhånd takk. Vetle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal til florida i april og har tenkt litt på det samme. Jeg har en tomtom riktignok. Det jeg tenkte å gjøre var å kjøpe den billigste GPSen jeg fant med en gang jeg kommer bort dit, hadde håpet det gikk an å få en for rundt 1000-lappen.

 

Ihvertfall: Jeg hadde heller kjøpt en billig GPS der borte som du kan ta med hjem enn et 1500kr kart som du abre får brukt i 2 uker.

 

EDIT:Ser ut som et west-usa-kart til min tomtom koster ca 350kr. Høres da mye ut med 1500kr?

 

EDIT2: Hva med dette?

http://www.pixmania.com/no/no/881604/art/g...ty-navigat.html

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det er et stort verdensomspennende prosjekt for å samle inn frie kartdata som heter OpenStreetMap (www.openstreetmap.org). Det er laget en del kart til Garmin ut fra dette, se f.eks. http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_Map...Garmin/Download. Jeg er i ferd med å sette opp en norsk website www.frikart.no men har foreløpig bare kart for Norge. Hvis du søker litt er jeg ganske sikker på du finner noe for USA.

 

-Sverre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...