Gå til innhold

Portforwarding på DIR-635


Anbefalte innlegg

Har et spørsmål angående oppsett av portforwarding i forbindelse med dette nettverket.

Modem: Zyxel Prestige 650

Router: D-Link DIR-635

Det jeg lurer på er oppsettet av portforwarding på disse to. Har forsøkt det meste jeg kan tenke meg av forskjellige oppsett idag, men til ingen nytte. Sånn som jeg har gjort det er ihvertfall å forwarde portene 6881 og 62185 til min statiske ip i både router og modem.

Har også gjort forskjellige forsøk med DMZ, men uten suksess.

Hjelp...?

 

SandMan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei SandMan, skulle akkurat til å legge inn et helt identisk innlegg før jeg så innlegget ditt. Jeg har akkurat samme problemet.

 

Modem: Zyxel Prestige 660HWT (Fra Telenor)

Router: D-Link DIR-635

 

Har nå resatt modemet til fabrikkstandard, deretter satt det i bridge mode.

Jeg har også satt NAT til "none", tror ikke man trenger det når modemet er i bridge, men har gjort d et allikevel.

 

Routeren er satt opp med oppkoblingsinstillinger fra Telenor, fungerer fint kommer på nett osv.

 

Har også lagt inn port forward på port 3724 og satt den til å forwarde trafikk til den statiske IP-adressen på min pc.

 

Prøver å bruke verktøyet YouGetSignal.com for å sjekke om porten er åpen, men den står som "closed".

 

Jeg har også prøvd mange forskjellige andre løsninger men ingenting fungerer. Er det modemet som blokkerer trafikk selv om det står i bridge mode?

 

Har du funnet ut noe mer SandMan?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...