Gå til innhold

Hardware.no: [Løst]forsiden til hardware.no vises feil

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

forsiden til hardware vises med et stort hvitt gap mitt i og jeg lurer på hvorfor. jeg bruker explorer 8 beta 2 og dette har vert noen dager nå og har ikke skjed før. håper noen kan hjelpe.

her er screenshot.

post-57002-1229537091_thumb.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet jeg bruker beta versjon av explorer og at det kan oppstå forskjellige problemer av det.

men jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å fikse det siden det ikke har vert slik før nå di siste dagene.

eller om det rett og slett er en feil i nettlesern som kan ha oppstått men det er kunn her på

hardware.no sin forside jeg får problemet.

Skrevet

Du må nesten spørre utviklerene om det, vi støtter ikke BETA-versjoner av nettlesere.

Per i dag er det hovedsakelig:

-IE(6)7

-Opera

-Firefox3x

-Chrome

Skrevet
Prøv Verktøy - Kompatibilitetsvisning som skal løse sånne problemer. Ser helt fint ut her hos meg

takker så mye det fungerte utmerket.

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Du kan slå på kompatiblitetsvisning, men poenget er at IE8 Beta 2 nå følger standarder og da bør alle nettsider fjerne kode som er spesielt tilrettelagt for IE.

Du kan nå bare lage en webside etter standardene og det vil se likt ut i Firefox, Opera og IE8.

Det er det som er tankegangen her ihvertfall. Om det fungerer i praksis vet jeg ikke helt enda.

IE8 som følger med Windows 7 passerte ihvertfall Acid2 testen: http://acid2.acidtests.org/

Endret av saivert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...