Gå til innhold

(Hjelp) Steam, MSN og WoW vil ikke starte etter strømbrudd. (LØST!)


Dynasti

Anbefalte innlegg

Hei. Søker hjelp fra noen erfarne Windows Vista brukere som vil helt sikkert løse dette problemet en venn av meg sliter med nå. (Jeg gir opp!)

 

Etter strømmen hadde gått flere ganger i hele nabolaget så vil ikke følgende programmer / spill starte på Windows Vista Ultimate 64 bit : World of Warcraft, MSN Messenger, Steam og IRC.

 

Han bruker en laptop så han har hatt maskinen på under hele hendelsen så eneste som skjedde egentlig va at han mistet nettet flere ganger.

 

Etter strømbruddene så vil ikke de programmene starte,det er akkurat som de programmene mener at maskinen ikke har internet tilgang selv om han kan surfe på nettet uten problemer.

 

MSN funker fint på annen PC i samme huset / router.

 

Han har ikke oppdatert Windows Vista siden 12 December så nye oppdateringer kan ikke våre årsaken, han har rebootet PC'n flere ganger men samme problemet gjenstår, Datoen og Klokka er stilt inn, han har prøvd System Gjennombretting men det gjore ikke susen, prøvd og koble pcn direkte til modemet men samme respons :(.

 

Hva mer kan vi prøve får å fikse problemet fortest mulig?

 

Mvh Kristoffer Hætta :)

 

Edit : Beklager at det jeg skrev ser litt surrette ut men er ganske trett og klokken er 03:00 :(

Endret av Kristoffer21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...