Gå til innhold

Hvilke spill skal jeg velge til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, nå begynner det å nærme seg juleaften, og jeg har enda ikke klart å bestemme meg for hvilket spill jeg skal ønske meg. Så, jeg trenger da litt hjelp/overtalelse til hvilke spill jeg burde velge. Har fått beskjed om at jeg maks kan ønske meg to spill, hvis jeg har vært ekstra snill i år, og det går jo etter humøret til gamlinga.

Lista mi sålangt:

Infinite Undiscovery

The Last Remnant

Lost Odyssey

Folklore

Prince of Persia

Guitar Hero: World Tour Bundle (xbox360)

Som dere sikkert ser er jeg av Adventure/rpg typen når det gjelder spill.

Vil gjerne at dere skal velge top 3/5 og begrunne hvis dere føler for det, eventuelt hvorfor

noen av de andre er dårlige etc. Har sett på noen reviews, men får bare en dårlig følelse av alle her. Vil gjerne ha noe jeg kan kose meg med i romjula, er den tida jeg virkelig kan sette meg ned og nyte et spill (eller to). :)

Gjør ikke noe om dere kommer med andre forslag, men hold dere helst til lista :p

På forhånd, takk :)

Endret av Andum
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prince of Persia

Guitar Hero: World Tour Bundle (xbox360)

Guitar Hero: World Tour Bundle er bra imo PGA: Om du har spilt noen av de andre guitar hero spillene så kommer du garantert til å like dette å, det er ikke like "hardcore" som dem gammle spilla, dem er litt mere basert på at man skal ha dette morro med venner/familie. Som du sikkert vet kan du enten kjøpe bare spillet eller pakken. Jeg anfefaler deg å kjøpe pakken, eller ØNSKE deg pakken da hehe. Er ikke så veldig veldig morro å sitte å spille one player på dette spillet som dem gammle spilla syntes jeg, kansje pga jeg har gått litt lei guitar hero ikke vet jeg. Men trommene til dette spillet var rått. Og den nye guitaren var også kul, men litt skuffa pga dem strum greia var rett å slett for simpelt lagd, den tåler mye mindre enn den gammmle.

Prince of Persia

Dette spillet annfefaler jeg deg på det sterkeste om du en en som liker eventyr action.

Dette spillet er helt sinnsykt rått, beste prince of persia spillet som har kommet syntes jeg, å helt sikkert det beste som kommer til å komme å. Alt på dette spillet er bra... ikke noe å klage på 6er fra meg. ANFEFALES, du blir ikke skuffa azz. Det eneste som irriterte meg litt med dette spillet er den spesielle grefikken dem har brukt, hadde vært enda tøffere om dem hadde brukt Assasin Creed grafikk.

der kan du se litt selv :p

http://spillmagasinet.no/default.aspx?sect...&id=2461069

Vet ikke om du har Fable2, men om du ikke har hørt om det så sjekk ut det også

Utrolig stort å rått spill.

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...