Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Har ikke spillt source på ett par uker, så jeg tenkte jeg skulle fyre det opp idag. På hver server jeg har gått inn på stopper det og jeg får "Warning: Connection Problem" ca etter 30 sekunder. Noen som har peiling på hva problemet er ?
Vrengtpolvott Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Har ikke spillt source på ett par uker, så jeg tenkte jeg skulle fyre det opp idag.På hver server jeg har gått inn på stopper det og jeg får "Warning: Connection Problem" ca etter 30 sekunder. Noen som har peiling på hva problemet er ? Har samme problemet selv, men har ikke funnet noen fix desverre
Jooakim Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Har du/dere trådløs ruter? Når jeg hadde det problemet, hjalp det å åpne CS-portene i ruteren. :-)
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Har telenor ruter, trådløs å kabel i ett. Selv bruker jeg kabel på den stasjonære.
Weir Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Eg kommer avog til over denne feilen, men ikke så ofte. Slipper eg unna problemene viss eg åpner portene? Viss eg gjør det, hva er portene?
Jooakim Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 http://www.portforward.com/english/routers...routerindex.htm :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå