Gå til innhold

Mobil med bra batterikapasitet og slankt design


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg skal ha meg en ny mobiltelefon, og lurer på om det er noen her som kan hjelpe meg..

 

Jeg er på utkikk etter en mobiltelefon med veldig bra batterikapasitet, snakker til tider utrolig mye i telefonen. I tillegg ønsker jeg at den skal være så liten som mulig uten at det går utover ergometrien (eller hvordan det nå skrives..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

K810 har bra batteri, men er ikke særlig slank. Er særdeles rimelig med operatørlås fra Telenor (tror Telehuset selger denne for 799 uten abo).

G900 har ca like bra batteri, er litt slankere, men dette er en smarttelefon. Ikke sikkert det er riktig for deg, men den er god på musikk og god på kamera.

C902 har nesten like bra batteritid som de to andre, og er slankest av disse tre. En veldig stilig og god mobiltelefon, med godt kamera.

 

Best taletid (i GSM-nettet) av disse tre har G900 med 12t, mens K810 har 10t og C902 følger etter med 9t. Begge sistnevnte har 400t standby, mens G900 har 380.

 

Xperia X1 er sjuk på standbytid, med 833t, og taletid på 10t er også veldig bra. Men du merker det bra på prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...